Od pondelka sa menia podmienky ponuky "Wien Ticket" od ZSSK a OBB:
S účinnosťou od 26. októbra 2009 je pri cestovných lístkoch Wien Ticket a Wien Ticket + VOR obmedzená možnosť cestovania do Viedne na prvé tri dni platnosti cestovného lístka. Cestovný lístok na cestu „späť“ je možné využiť počas celého času platnosti uvedeného na cestovnom lístku, to znamená jeden mesiac.
Príklad: ak si zákazník 28. októbra zakúpi cestovný lístok na 10. novembra, cestu do Viedne môže uskutočniť 10., 11. alebo najneskôr 12. novembra.
S účinnosťou od 26. októbra 2009 je pri cestovných lístkoch Wien Ticket a Wien Ticket + VOR obmedzená možnosť cestovania do Viedne na prvé tri dni platnosti cestovného lístka. Cestovný lístok na cestu „späť“ je možné využiť počas celého času platnosti uvedeného na cestovnom lístku, to znamená jeden mesiac.
Príklad: ak si zákazník 28. októbra zakúpi cestovný lístok na 10. novembra, cestu do Viedne môže uskutočniť 10., 11. alebo najneskôr 12. novembra.
S499.1023
Ešte upresním, že vozy T3CS, ktoré nemali kúrenie od zrýchľovača a teda ani vykurovcí kanál popri pravej strane vozidla, mali kúrenie pôvodne zapojené tak, že 1. poloha kúrenia zapínala každú druhú sériu špirál pod sedačkami. Obmedzenie len na kúrenie piesočníkov je "úsporný" a "zlepšovací" návrh vtedajšieho DPMB, mám vážnu obavu, že táto úprava nikdy nebola ani schválená, vtedy sa na to veľmi nehralo
Keby sem niekedy prišiel ing. Poltretina, tak by nám namiesto kázania o zastaralosti a nemodernosti metrového rozchodu (v tejto súvislosti bude zaujímavé konštatovanie, že ak by sme "normálnym" nazvali ten najrozšírenejší rozchod, bude to u električiek práve metrový ? ) mohol porozprávať niečo o takýchto veciach.