Reakcia na: Emo #138717:
z Dúbravky na hl. st. nie je urèená elektrièka, ešte dávnejšie bolo také spojenie L1, k zmene asi došlo pre jej celkové nízke využitie, z Dúbravky na hl.st je lepšie spojenie cez Patrónku, ak by sa mal zvýšiť podiel ko¾ajovej dopravy, tak by nezaškodilo otestovať záujem o železnicu v úseku DNV-Lamaè-hl.st., budúce Bory by mohli celkom slušne saturovať takú dopravu a ¾udí z Dúbravky by sa dalo priviesť k železnici dvomi cestami, z "horného" konca smerom k DNV a zo stredu a "dolného" konca do Lamaèa, tým by sa od¾ahèila elektrièka aj budúci NS MHD smerujúci cez KV do stredu mesta,viem, že mnohí to "riešenie" odsúdia, návrh predåženia elektrièky z Dúbravky do DNV je pod¾a mòa ve¾mi nešťastný,
S499.1023
Ešte upresním, že vozy T3CS, ktoré nemali kúrenie od zrýchľovača a teda ani vykurovcí kanál popri pravej strane vozidla, mali kúrenie pôvodne zapojené tak, že 1. poloha kúrenia zapínala každú druhú sériu špirál pod sedačkami. Obmedzenie len na kúrenie piesočníkov je "úsporný" a "zlepšovací" návrh vtedajšieho DPMB, mám vážnu obavu, že táto úprava nikdy nebola ani schválená, vtedy sa na to veľmi nehralo
Keby sem niekedy prišiel ing. Poltretina, tak by nám namiesto kázania o zastaralosti a nemodernosti metrového rozchodu (v tejto súvislosti bude zaujímavé konštatovanie, že ak by sme "normálnym" nazvali ten najrozšírenejší rozchod, bude to u električiek práve metrový ? ) mohol porozprávať niečo o takýchto veciach.