Reakcia na: Ike #134135:
Určite nie nula. Tých kamiónov prepravujúcich veci ktoré majú na to výnimku nie je tak málo. ☺ Plus k tomu započítať Ávie atď... Ináč troška OT: Neviete čo sa práve deje v Rakúsku. Húkali tam poplašné sirény ako v prípade chem. poplachu alebo náletu a za 20 min cca už islo 15 modro blikajúcich vozidiel z toho min 5 hasiči (podľa sirény
)...
(možno nejaký ten dobytčák a pod. )
Preßburg.Germane
Keď už je rozsiahlejšia debata o žel. tratiach v tejto sekcii.
By som spomenul ohľadom budovania nových tratí, jednoznačne kde by sa hodila spojnica dimenzovaná aj na nákladnú dopravu Banská Bystrica - (popod) Donovaly - Ružomberok. Opodstatnenie je v silnej premávke ako aj kamiónovej tak aj autobusovej aj individuálnej. V súčasnosti je cesta preťažená natoľko, že ju musia rozširovať. Samozrejme, výstavba tejto trate by bola finančne veľmi náročná - musel by sa vyraziť tunel dlhý približne 10km.
Súčasná trať č 170 pre nákladnú železničnú dopravu neviem do akej miery je vhodná, pretože má značné stúpanie a či vôbec prejazdný profil tunelov umožnuje prípadnú elektrifikáciu v budúcnosti.