Nevie niekto kto bude zabezpečovať dopravu na športový deň do VW Slovakia 22.8.? Predpokladám buď DPB, alebo Albus? Majú byť dve linky s cca 4 autobusmi ak som pozeral správne a jedná má isť zo Železničnej stanice (nespomenuli ale aká ale podľa nasledujúcej zástavky asi Hl. Stanica - ce Patrónku do VW) A ďalšia má konečnú nejakú zástavku pred Malou scénou vrátane Malej scény potom nejaké 3 v KV, dve v Dúbravke a potom až pri VW.
Majo
Každopádne mestá, ktoré sa T6A2 zbavujú, to zväčša odôvodňujú tým, že sú atyp. Veď napr. niektoré z tých miest, čo vyradili T6A2, stále prevádzkujú T4D alebo KT4D.
Re #134113 hoppusmark01: Ale netrep. Renovácia interiéru sa robí pravidelne pri prehliadkach. Za to, že si sa viezol v nejakej zdevastovanej ešte nemusia byť (a ani nie sú) v zlom stave interiéry všetkých. A na 12 rokov nemenených poťahoch sedadiel nevidím nič katasrofálne - keďže u električiek sa tie poťahy (na rozidel od autobusov) aj tepujú.
Re #134115 Ik: ?
Re #134116 no.ev.di.: Konstal je v prvom rade po elektrickej stránke úplne niečo iné ako T6-ka, keďže má odporovú výzbroj (ako T3).
Re #134117 Preßburg.Germane: Pri našom stave tratí je Combino či ULF utópia. Okrem toho Combino aj tak nie je vhodné na bratislavskú sieť, keďže má neotočné podvozky a tie sa s oblúkmi s malými polomermi nemajú veľmi radi.