Reakcia na: Majo #134110:
Kazdopadne bratislavske T6A5 by potrebovali komplet renovaciu interieru, a to vratane tych najnovsich z r. 1997. Posledne som sa viezol raz v starsej a raz v novsej T6A5, a musim povedat, ze aj ta z najnovsich T6A5 bola v zadnom vozni totalne zdevastovana.. Nemyslim tym grafiti a pod., ale prave pouzitie silnych prostriedkov na umytie grafiti a teda znicenie obkladov a sedadiel, osupana farba z tyci, od r.1997 cize 12 rokov nemenene potahy sedadiel (fuj) a celkovu opotrebovanost interieru.. Takze to by chcelo kompletku interieru a nainstalovanie kamier..
(
Preßburg.Germane
Tiež asi je niektorým známe, že vozidlá T6 boli vyvíjané v čase pomaly ale isto upadajúcej ekonomiky východného bloku, keď sa na všetkom šetrilo na úkor kvality aj dizajnu. Napr. T2, T3 prvých sérií sú viac dizajnovo prepracované ako hranaté T6 príp aj KT4, KT8.
Trochu z iného oboru príklad -o postupnom úpadku svedčia aj panelové sídliská -keď človek porovná panelové domy zo 60.tich a 80.tich rokov.
V NDR si T6ky vyslúžili prezývku "die Eckigen" (hranáči).
A veľa ich ozaj nebolo.
Pre zaujímavosť počty vozov T6A2 a B6A2:
Dresden- 4+2
Magdeburg- 12+6
Leipzig- 28+14
Berlin- 118+59
Rostock- 24+6
Dráždany, to som uviedol možno trochu zlý príklad, tam boli len 2 trojvozňové súpravy. Ale aj iné mestá sa ich zbavujú. V Lipsku a Berlíne dojazdili už tiež, časť Berlínskych vozov je už v Poľskom Štetíne. Magdeburg plánuje prevádzku do r. 2012 a Roztock pravdepodobne r 2014.