Reakcia na: MiroBA #125195:
A načo by bolo dobre natiahnuté vedenie rovno cez Pražskú na Patrónku skôr by som povedal že cez Pražskú na Hrobonovu. kde je vozovňa. Že by si nemuseli trolejbusy obchádzať cez Kramáre Patrónku Lovinského.Skôr by som zmenil konečnu 212-tky. Konečná Tesco Lamač by sa viac využívala než Voj. Nem kde chodia ludia len cez výkend cez týžden by tam postačovala 49.
Siemens je na rovine iba Stromova je v kopci ale keď IK 435 sa odtial pohol tak ten Man mohol tiež. Ale podla mňa vodič Manu nevedel kde ma a kde nema zastavovať lebo zastavil neskôr na zastavke Siemens ale na tej kde ma stať iba 44-ka. ?
MiroBA
V poho to vyzerá byť. No PARS NOVA to asi veľmi nepoteší ? . Tak Ukrainci -ide o Charkovské vozy ak som dobre čítal, sa rozhodli modernizovať svojpomocne -ako čítam priamo v Charkove -Charkovskij Vagonoremontnyj Zavod.
Inak tie ich čelá sa mi viac pozdávajú ako naše "Kotas" len tie bočné okná to tam mohli hodiť už Determálne sklá -niečo ako na našich K2skách. A vidím že riadne šetria na sedačkách.
..bohvie ako sa im to osvedčí.
Tu by som ešte dal do pozornosti, že ruský Volgograd sa zase rozhodol modernizovať aj za pomoci českeho Pragoimex -112 vozov má mať skrinu T3R.P s "Pelikán" čelom.