Tak to hej s praktického hladiska tie stĺpiky možu prekážať.
Pozrel som Narýchlo KE T3 vozne. Našiel som voz 337 - vo vnútri farebne zladení pomerne dobre, no to sa mohli už zmôcť na podlahu ALTRO, aj tá kaína vodiča mohla byť lepšia. Proste tiež čo najlacnejšia modernizácia...
Potom 359 je v poho len keby mala inú výzbroj.
A KE majú zase aj KT8D5RN2 tak až tak zle na tom nie sú.
K tym celam. Pri pohlade cez predne okno sa mi zda, ze stlpiky su dost siroke. Ci to nebude prekazat. Co sa tyka interieru. Pozri si kosicke T3. Kosice su asi jedina prevadzka v byvalej federacii, kde zastal cas.
Je to možné že ozaj nevedel kde má zastaviť.
S tým vedením na Pražskej však aj tak som aj myslel z napojením na Hroboňovu -ono koniec koncov nie jeto nič nové to vedenie tam kedysi bolo...
To predĺženie 212 k HP TESCO Lamač je dobrý nápad ale pochybujem, že sa v najbližšej dobe niekto na to zmôže. Ono tiež tam zase tak veľa nechýba, len neviem ako z napájaním asi by bolo treba aj novú meniareň k tomu.
A načo by bolo dobre natiahnuté vedenie rovno cez Pražskú na Patrónku skôr by som povedal že cez Pražskú na Hrobonovu. kde je vozovňa. Že by si nemuseli trolejbusy obchádzať cez Kramáre Patrónku Lovinského.
Skôr by som zmenil konečnu 212-tky. Konečná Tesco Lamač by sa viac využívala než Voj. Nem kde chodia ludia len cez výkend cez týžden by tam postačovala 49.
Siemens je na rovine iba Stromova je v kopci ale keď IK 435 sa odtial pohol tak ten Man mohol tiež. Ale podla mňa vodič Manu nevedel kde ma a kde nema zastavovať lebo zastavil neskôr na zastavke Siemens ale na tej kde ma stať iba 44-ka. ?
Presne tak, no treba brať, že predsa je to len na Ukraine tak šetria kde sa dá.
Náš DPB zase primoc šetrí na vonkašom vzhlade -tie naše T3P vyzerajú z vonka ako z pred 30tich rokov, zato interiér je na tom lepšie.
Pre modernizácie má najlepšiu koncepciu podľa má od Inekonu Vario.
Čelá sú fakt pekné, ale veľa veci tam nie je dotiahnutých do konca. Napr. také okná, sedačky, celkovo aj interiér a napr. farba karosérie, nekryté podvozky... ?
V poho to vyzerá byť. No PARS NOVA to asi veľmi nepoteší ? . Tak Ukrainci -ide o Charkovské vozy ak som dobre čítal, sa rozhodli modernizovať svojpomocne -ako čítam priamo v Charkove -Charkovskij Vagonoremontnyj Zavod.
Inak tie ich čelá sa mi viac pozdávajú ako naše "Kotas" len tie bočné okná to tam mohli hodiť už Determálne sklá -niečo ako na našich K2skách. A vidím že riadne šetria na sedačkách.
..bohvie ako sa im to osvedčí.
Tu by som ešte dal do pozornosti, že ruský Volgograd sa zase rozhodol modernizovať aj za pomoci českeho Pragoimex -112 vozov má mať skrinu T3R.P s "Pelikán" čelom.
Dobre, uznávam. Ale tupé je hlavne celé vedenie DPB, že aj dlho pripravuje tender na tie nové busy a nič z toho...a potom, že človek má niečomu veriť. To treba uznať.
A to je pravda -To sa môže stať len na Slovensku.
Inak náhodou nevieš ako to teda bude? Bude tá linka mať aj nadalej zastávku aj vo Wolfsthal a či sa úplne vypustí?
"Celá praktická aplikácia nového zákona o cestnej premávke je na zvracanie - pri svojich pár cestách na SK od jeho platnosti pozorujem to isté - pretrvávajúce 40-ky, ktoré mali byť zlikvidované, redundantnéí 50-ky v obciach, 80-ky na diaľnici v obci, proste chaos, bordel a anarchia, dokonalý oibraz nášho súdruha ministra vnútra, čo by drakonické tresty zavádzal a sám jazdí ako momot a parkuje, kde ho napadne."
Bože, ty si tupý. Ak raz rakúska strana licenciu vydala (a trvalo jej to tak dlho), tak nevidím dôvod prečo by ju mala napadnúť. Tam nie sú takí blbí, aby napadli vlastné rozhodnutie. To sa môže stať len na Slovensku.
Však jasnéé, bude aj 240 nových autobusov. -Ako sory ale po tom tendri už ničomu dokopy neverím.
Ano licenciu majú, ale určite sa to Rakúska strana bude snažiť nejak napadnúť len si musia nájsť dostatočné argumenty.
Zase ako keď to výjde, ja budem len rád. Do Hainburgu sa dlhšie chystám fotiť, i pozrieť Hrad. ...bodaj by to ozaj bolo.
Aha tak to bolo. Tak ono je to tažko v takom teréne, tak to by chcelo ľudí operatívne informovať, že v takýchto prípadoch nebudú tie zastávky obsluhované.
Tá Stromová je dosť ale Siemens už taká dokopca nie je tak tam nebol dôvod nezastaviť.
Inak by pomohlo aj natiahnúť troleje priamo po Pražskej až na Patrónku, -by nebolo s tým toľko starostí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Aha tak to bolo. Tak ono je to tažko v takom teréne, tak to by chcelo ľudí operatívne informovať, že v takýchto prípadoch nebudú tie zastávky obsluhované.
Tá Stromová je dosť ale Siemens už taká dokopca nie je tak tam nebol dôvod nezastaviť.
Inak by pomohlo aj natiahnúť troleje priamo po Pražskej až na Patrónku, -by nebolo s tým toľko starostí.