Reakcia na: m@rtin #125227:
Ale K3 nemožno vzhľadom na podiel nízkej podlahy (cca 10%) považovať za klasické nízkopodlažné vozidlo. Uľahčí sa tým preprava cestujúcich na invalidnom vozíku, ale to je asi tak všetko - iné výhody nízkopodlažného vozidla sa strácajú (urýchlenie nástupu atď.). Z tohto dôvodu som aj ja zástancom nákupu električky s aspoň 50%-ným podielom nízkej podlahy. K3 by bola len ďalší atyp navyše, aj tak by sa ich spravilo len pár kusov, lebo skôr či neskôr by sa aj tak prešlo na nízkopodlažné električky s väčším podielom nízkej podlahy.
MiroBA
Jasné že mohli mať i oboje keby náš DPB nezaspal dobu.
Tá KT3 by bola už celkom aj hodná takej veľkolepej prezentácie čo nedávno DPB robil. A to ešte sa mali odvahu chvastať cudzími vozidlami pretože pokial viem Tedom DPB nevlastní ani jeden. To len pomimo...
Tie typy sú mi inak pomerne známe. Síce mne osobne sa tá Plzenská verzia veľmi nepáči, skorej by som privítal radšej ostravské Vario LF3.
Unás by navyše nemuseli ani takto T3ky prerábať, ono stačilo keby namiesto K2S a robili rovno K3S.
Keby tiež aspon nakúpili tak zo 15-20skriní VarioLF a zaradili to ako prvé vozne v súprave.