Nedá mi ešte jedna anti-DD otázka 
Keď je linka 133 tak super a električky sú nepopulárne, pre koho je teda linka 33 na ktorej sú nasadzované fungl nové trolejbusy?

Keď je linka 133 tak super a električky sú nepopulárne, pre koho je teda linka 33 na ktorej sú nasadzované fungl nové trolejbusy?
kecho
Re #124665 Solider: ideš na Rakúsko alebo do Rakúska? Na Litvu/do Litvy? ?
Re #124678 Solider: za také historcké vozidlá takú malú sumu? ?
Re #124767 Petto: ja by som zrušil zachádzanie L68 cez euba smer mesto celodenne. opačne to zatiaĺ nejde, lebo "vpravo z Apolla", 96 by som nechal v starej trase (pri int. 20 tie 2 minúty navyše budú bolieť asi menej ako pri nosnej L68) a 196 nech jazdí ako teraz cez Bosákovu...
Re #124775 810zssk: aby neprišlo ku "kanibalizácii klasického predaja"? ?
Re #124807 21Tr: z Prístavného mosta by podľa mňa mal byť úplne zrušený zjazd na Dolnozemskú, rovnako ako nájazd z Dolnozemskej (od euba a bosákovej) naň. je síce pravda, že tranzit možno využíva Dolnozemskú smer Čunovo, ale nedal by sa odkloniť niekde v smere diaľnica v Petržalk/Einsteinova a pred Lanfranconi napojiť na obchvat smer Rusovce?
prípadne pri zjazde z Apolla zobrať jeden pruh opačnému smeru a po miernom posune doľava spraviť dobočku vpravo popod nadjazd... podĺa mňa dosť jednoducho realizovateľné. prípadne s dodatkom "vozidlá max. výšky do X metrov"
Re #124838 Ike: "pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný" načo tam potom boli niekoľko rokov v smere do Pe tie "useknuté" panely na konci cesty, a široký priechod medzi dvomi cestami na Einsteinovej?
Re #124915 Karakol: a súbeh s 33 a so 70tkou sa neráta?