Reakcia na: kecho #124917:
Suhlasim s 68 (smerom do mesta cez zast. Bosakova ,smerom do Petrzky dookola ale nemusela by stat vsade - trebars iba na Sustekovej- co je vlastne akokeby zastavka z opacnej strany Bosakovej ) len vies Ovsistanom odrezes zase pristup na Mileticku - ako mne "neva" len oni budu hundrat ad 96 a 196 tie by mali chodit bud obe cez ovsiste alebo ani jedna podla mna - bo ked jedna pojde a druha nepodje cez Ovsiste ,tak za pristavnym mostom ti to vytvori dost chaoticky interval - kazdu hodinu cca L96 : 00 20 40 a L196 : 13 33 53
z toho celeho vyplyva - naj pre MHD by bolo keby sa vytvorila moznost odbocenia z Apolla na Bosakovu a bolo by po probleme a po diskusiach ohladom plnej L68 a jej motania po Petrzke
Valec
3,5 trolejbusu (53, 80, 152, 6505),
1,5 autobusu (236, 3350)
a 6 električiek (18, 38, 104, 135, 215 a 317).
Počítal som len vystavovateľné vozidlá a tie, ktoré sa k vystavovateľnému stavu blížia. Ak by sa tam časom dostali aj ostatné historické vozidlá, tak to bude len plusom.
Re #124838 Ike: "súčasný stav je v podstate provizórny, lebo pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný"
Hééj, a prečo sa mi už pri výstavbe hovorilo diaľnično-železničný. Prečo potom bol vždy v správe Riaditeľstva diaľnic Bratislava? Prečo o ňom píšu vo všetkých knihách, v ktoré sa zaoberali diaľnicou D61, resp. diaľnicami všeobecne.