J: #12361 > Zasnem. Ja si hovorim optimista, ale na take som ani nepomyslel. Chces vediet, v akom stave bude MHD v BA v roku 2006? ...bude o 15 SORov viac...
ALL: Pozerali ste dnes TA3 ??????? Takze most Kosicka je uz definitivne co sa projektu tyka odklepnuty ! Zaciatok vystavby 25.2.2003. Elektricky po nom mohli chodit, ale bol schvaleny iny navrh a uz je to nemenne - definitivum. Takto to bolo dnes povedane.
#12384: okrem ineho pustili aj lunackov vyrok z minula o tom, ze nikto nenavrhoval aby krizovatka bola kruhova. k tomu sa vyjadrila starostka vajnor, ktora vravela, ze zohnali z rozpoctu MC 5mil. sk a dufali, ze krizovatka bude kruhova (a v zmysle toho aj rokovali). teraz sa im podarilo (vajnorom) oddialit spustenie obchvatu okolo vajnor s tym, ze existujuce krizovatky su nevhodne ... otvorenie ma byt az 31.3. - mozno aj so zmenou
TURBO: #12340 - pri skokovom odpinani indukcnosti dochadza k napatovym spickam - mas pravdu. Preto sa do obvodu dava paralelne k indukcnosti nulova dioda i ked neviem si to dobre predstavit u elektricky.
Igorko #12378:
Suhlas. Ja viem ze rychlomer ukazuje pribliznu rychlost, neboj sa, niesom taky hlupucky... Aj s tym nastavenim vozov mas recht. Inac, toho cloveka by stacilo odstrelit... Ako psa. BACH!
#12362: Stuttgart bol inšpiráciou pre Liberec, tam je to tiež takto. V Stuttgarte ešte stále premávajú 2 úzkorozchodné linky, majú tam krásne múzeum električiek v Zuffenshausene a v 1000 mm vozovni je tiež hromada historických vozidiel. Tieto dve 1000 mm trate ostanú zachované aj po úplnom prechode na 1435 mm a bude na nich múzejná prevádzka. A v Stuttgarte nemajú nadzemné metro ale rýchlodrážnu električku, ktorá v centre mesta lezie pod zem. V Stuttgarte sú totiž na svoje električky hrdí a nemusia ich maskovať za názov "metro". Aj keď je pravdou, že 1435 linky sú označené U ale to pochádza zo začiatkov výstavby, keď boli električky "úpadkové". Na Stuttgarte je zaujímavé aj to, že sa nemusi trápiť s nízkopodlažkami, pretož majú vysoké peróny s bezbariérovým príástupom a teda úrovňový nástup do vozidiel. Tieto veľké električky majú INDUSI ako vlak a jazdia až 90 km/h. #12363: Električkám vo všeobecnosti nerobí takéto počasie problémy, to je spôsobené koncentráciou bratislavských "špecifík" ako sú napr. neúdržba električiek, neúdržba tratí, neúdržba vrchného vedenia a sprostí vodiči:-). Inak v podmienkach BA a vôbec rozvojových krajín nie je dôvod používať 100% NP električky. Tie majú totoiž pomerne brutálne účinky na zvršok a neviem ako by BA koľajnice po pár sezónach s ULF-om vyzerali:-(. A podmienkou pre Prahu nie sú všetky hnané nápravy ale stúpavosť 8% a prejazdný profil. Ale prejazdný profil sa rieši v PRahe vždy s novou generáciou električiek - staré vozy 2200 mm, T1 2400 mm, T2/3 2500 mm a KT8 2500 mm ale väčší rozvor a mešie skosenie - vždy sa musela sieť prekopávať. Vozidlá spĺňajúce tieto požiadavky existujú ale sú pekne drahé. #12369: Turbíčko, to, čo ukazuje rýchlomer, nie je skutočná rýchlosť. A T3 sú rovnako silné, resp. zanedbateľne slabšie ako T6 akurát sú zle nastavené. #12374: Úplný súhlas, toho človeka by mali navýstrahu verejne prejsť Ikarusom 280 a potom cez neho cúvnuť.
I.
len tak na okraj, ked sme sa bavili v decembri ohľadne obchvatu Vajnor a čudovali sme sa prečo tam nepostavili kruhové objazdy ale normálne križovatky, tak vo včerajšom SME v bratislavskej prílohe písali, že vo Vajoroch majú velké problémy s dobudovaním obchvatu a chcú sa vrátiť a teraz čítajte dobre K POVODNEMU NAVRHU KRUHOVýCH OBJAZDOV!!!!!!!!!!!!.
To je sen. Takže najprv navrhovali kruhové objazdy, potom postavili normálnu križovatku a teraz to chcú prebudovávať?!!! Za to by už mali konečne niekoho obesiť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo