Dagmer:
Bohuzal, DPB ma ovela vaznejsie problemy aby sa zaoberal prave tym. S pohladu cestujuceho to posobi tak ze DPB kasle na to, ale v skutocnosti sa musia riesit vaznejsie problemy. Totiz casto sa stava ze niet co vypravit. V Prahe mali poveden. Z garazi pohotovo vytiahli 250 autobusov, ktore mali v zalohe. V Bratislave sa nam pokazia 3 autobusy naraz a uz je problem co vypravit. Dalsi dovod je, ja to nazyvam "profesionalna deformacia" ludi v DPB. Totiz uz roky sa setri kde sa da a ak navrhnete aj nieco co je naozaj rozumne (napr. to co ste pisali), tak ti ludia vam povedia 10 dovodov preco by to tak nemohlo byt a preco je to takto lepsie. Totiz miesto rieseni ako to spravit sa hladaju dovody preco by to nemohlo tak byt.
Bohuzal, DPB ma ovela vaznejsie problemy aby sa zaoberal prave tym. S pohladu cestujuceho to posobi tak ze DPB kasle na to, ale v skutocnosti sa musia riesit vaznejsie problemy. Totiz casto sa stava ze niet co vypravit. V Prahe mali poveden. Z garazi pohotovo vytiahli 250 autobusov, ktore mali v zalohe. V Bratislave sa nam pokazia 3 autobusy naraz a uz je problem co vypravit. Dalsi dovod je, ja to nazyvam "profesionalna deformacia" ludi v DPB. Totiz uz roky sa setri kde sa da a ak navrhnete aj nieco co je naozaj rozumne (napr. to co ste pisali), tak ti ludia vam povedia 10 dovodov preco by to tak nemohlo byt a preco je to takto lepsie. Totiz miesto rieseni ako to spravit sa hladaju dovody preco by to nemohlo tak byt.
dusoft
dnes som dosiel z nemecka a cakal na bus 50, co ma chodit kazdych 10 minut asi 20 minut a potom bol poriadne natrieskany a este sa vodic stazoval ze nevidi...
50 je bus, ktory je mozno rentabilny, ale cestovanie v nom je hrozne. preto z ruzinova radsej chodim 14.
50 VZDY meska, minule som isiel od zastavky pri jazere po mileticovu 10 MINUT (!!!) - bus stal v zpache, lebo som ako blbec zamenil 14 za 50. potom som na mileticovej vystupil a stihol druhu 14 a bol rad...