No tak pani v dnesnom Novom case mate odhad p. Weigla z roku 2000 na naklady inej dopravy na DD.
1. tbusy - 35mil. na trat + 9-10 NP tbusov (nespecifikoval aky - akurat, ze naklad na jeden je cca 13mil. - cize klbak pocitam)
2. eliny - trat 250-300mil. sk - o novych vozoch nehovoril.
Ak to spocitam, tak tbusy podla neho vychadzaju na 1/2 az 2/3 z elin (podla toho, ci 250 alebo 300).
1. tbusy - 35mil. na trat + 9-10 NP tbusov (nespecifikoval aky - akurat, ze naklad na jeden je cca 13mil. - cize klbak pocitam)
2. eliny - trat 250-300mil. sk - o novych vozoch nehovoril.
Ak to spocitam, tak tbusy podla neho vychadzaju na 1/2 az 2/3 z elin (podla toho, ci 250 alebo 300).
Turbo
Bohuzal, DPB ma ovela vaznejsie problemy aby sa zaoberal prave tym. S pohladu cestujuceho to posobi tak ze DPB kasle na to, ale v skutocnosti sa musia riesit vaznejsie problemy. Totiz casto sa stava ze niet co vypravit. V Prahe mali poveden. Z garazi pohotovo vytiahli 250 autobusov, ktore mali v zalohe. V Bratislave sa nam pokazia 3 autobusy naraz a uz je problem co vypravit. Dalsi dovod je, ja to nazyvam "profesionalna deformacia" ludi v DPB. Totiz uz roky sa setri kde sa da a ak navrhnete aj nieco co je naozaj rozumne (napr. to co ste pisali), tak ti ludia vam povedia 10 dovodov preco by to tak nemohlo byt a preco je to takto lepsie. Totiz miesto rieseni ako to spravit sa hladaju dovody preco by to nemohlo tak byt.