#12162: Turbo, nemal by si sa vyjadrovať tak bohorovne k veciam, ktorým nerozumieš. Statický menič neodíde nevhodnou technikou jazdy. Statický menič je náhrada motorgenerátora, dodáva do palubnej siete NN + napája ventilátory chladenia TM a jeho odchod je štandardnou záležitosťou. Takisto teória, ako sa vodiči na klasikách naučia jazdiť je úplná p..ovina, pretože technika jazdy s klasikou (správna) je diametrálne odlišná od techniky jazdy s pulzákom. Okrem toho polovodičové výzbroje sú výrazne viac "foolproof" než zrýchľovačové. Nezmysel o púšťaní "na lepšie vozy" "za odmenu" a "po praxi" je ko..tina, ktorú prevádzkujú niektoré DP ale v praxi nemá žiadne opodstatnenie.
Inak v deň keď si ma videl u BigMaca, mi tiež KRABUST (7943/44) urobil ohromnú radosť. Lebo sa nemohol vyšplhať od Baťu k Tunelu a keď som um povedal, nech si dá hore aj prvý zberač, tak KRABUST povedal, že to by nebolo dobre, lebo OD ZBERAČOV SA TVORÍ NÁMRAZA. Keď som ho vyzval, nech netrepe, tak sa zase vyhováral, že na dva zberače jazdiť je zakázané. Guma.
I.
Inak v deň keď si ma videl u BigMaca, mi tiež KRABUST (7943/44) urobil ohromnú radosť. Lebo sa nemohol vyšplhať od Baťu k Tunelu a keď som um povedal, nech si dá hore aj prvý zberač, tak KRABUST povedal, že to by nebolo dobre, lebo OD ZBERAČOV SA TVORÍ NÁMRAZA. Keď som ho vyzval, nech netrepe, tak sa zase vyhováral, že na dva zberače jazdiť je zakázané. Guma.
I.
Turbo
Dobre, na DD mas nadimenzovane stlpy, ale co Mlynska dolina a ten spolocny usek s Tramvajou? V Mlynskej doline to nevyzera tak ze to tam ide zavesit a aj spolocny usek s tramvajami je diskutabilny, ale tam by to snad slo. Ked su na DD stlpy nadimenzovane na Trolejbus, tak kludne tam moze vysiet aj retazove vrchne vedenie pre elektricku. To je lepsie ako "jednoduchy" drat. Vsak aj Karlovka je tak robena a je to dobre. Argumenty typu "neviem si to predstavit ako sa to tam bude rozbiehat a brzdit" som od teba necakal.