Turbo: trakcny trolej pre elektricky mozes na tie stlpy zavesit asi jedine v pripade, ze kolajisko pojde v telese sucasnej cesty. To poskytuje 2 moznosti: 1. spolocny priestor pre elektricku a auta (myslim ze ked poviem ze to nie je dobra moznost tak budes so mnou suhlasit) 2. odpratat cestu (otazka znie: kam ?). Takze moznost pouzita stlpov pre elektricku myslim ze nie je velmi realna...
Trolejbus by bolo mozne tahat z mierka, na tejto trase by nebol velmi dlhy usek kde by (teoreticky) neboli k dispozicii vhodne stlpy... bol by tam relativne dlhy subeh s elektrickou, ktory by som ale vyuzil v prospech zrychlenia elektriciek zredukovanim poctu ich zastavok (napr: novy most/kapucinska; PKO, botanicka zahrada, jurigovo nam.)
btw, to stupanie medzi dubravkou a karlovkou elektricky vylezu, ale takmer kazdy vodic si tam dava rozbeh a ked ho zabrzdi auto na tom prechode za zastavkou tak nadava, pretoze tie vozne su lenive rozbiehat do kopca... chod sa tam niekedy prejst napriklad s beusom, ked bude robit 5ku (ktoru obvykle robia T6ky). A teraz si predstav uprostred toho kopca zastavku....
Trolejbus by bolo mozne tahat z mierka, na tejto trase by nebol velmi dlhy usek kde by (teoreticky) neboli k dispozicii vhodne stlpy... bol by tam relativne dlhy subeh s elektrickou, ktory by som ale vyuzil v prospech zrychlenia elektriciek zredukovanim poctu ich zastavok (napr: novy most/kapucinska; PKO, botanicka zahrada, jurigovo nam.)
btw, to stupanie medzi dubravkou a karlovkou elektricky vylezu, ale takmer kazdy vodic si tam dava rozbeh a ked ho zabrzdi auto na tom prechode za zastavkou tak nadava, pretoze tie vozne su lenive rozbiehat do kopca... chod sa tam niekedy prejst napriklad s beusom, ked bude robit 5ku (ktoru obvykle robia T6ky). A teraz si predstav uprostred toho kopca zastavku....
Turbo
Dobre, na DD mas nadimenzovane stlpy, ale co Mlynska dolina a ten spolocny usek s Tramvajou? V Mlynskej doline to nevyzera tak ze to tam ide zavesit a aj spolocny usek s tramvajami je diskutabilny, ale tam by to snad slo. Ked su na DD stlpy nadimenzovane na Trolejbus, tak kludne tam moze vysiet aj retazove vrchne vedenie pre elektricku. To je lepsie ako "jednoduchy" drat. Vsak aj Karlovka je tak robena a je to dobre. Argumenty typu "neviem si to predstavit ako sa to tam bude rozbiehat a brzdit" som od teba necakal.