KLF: no cesta zvysovania dlhu urcite nie je dobra, takze radsej nech sa zadlzenost mesta znizi (tym sa bude musiet zivit menej bank urokmi). Nevyhodou je, ze 4 roky (volebne obdobie) je na neake potrebnejsie projekty obdobim, v ktorom by sa dali realizovat len tak-tak (od projektovej pripravy po odovzdania do pravdzky). Ako najdolezitejsi dopravny problem vidim stale dopravu do petrzalky a nepaci sa mi ani podpisanie zmluvy na vystavbu mosta kosicka (ten projekt sa mi proste totalne nepaci...).
Takze bude dobre, ak sa pocas tohto volebneho obdobia vypracuje projekt na realizaciu trate v petrzalke a zacne sa s jeho realizaciou (ocakavt jeho dokoncenie v tomto volebnom obdobi je ale prilis velky optimizmus)
Takze bude dobre, ak sa pocas tohto volebneho obdobia vypracuje projekt na realizaciu trate v petrzalke a zacne sa s jeho realizaciou (ocakavt jeho dokoncenie v tomto volebnom obdobi je ale prilis velky optimizmus)
Turbo
Dobre, na DD mas nadimenzovane stlpy, ale co Mlynska dolina a ten spolocny usek s Tramvajou? V Mlynskej doline to nevyzera tak ze to tam ide zavesit a aj spolocny usek s tramvajami je diskutabilny, ale tam by to snad slo. Ked su na DD stlpy nadimenzovane na Trolejbus, tak kludne tam moze vysiet aj retazove vrchne vedenie pre elektricku. To je lepsie ako "jednoduchy" drat. Vsak aj Karlovka je tak robena a je to dobre. Argumenty typu "neviem si to predstavit ako sa to tam bude rozbiehat a brzdit" som od teba necakal.