Si:
Dobre, na DD mas nadimenzovane stlpy, ale co Mlynska dolina a ten spolocny usek s Tramvajou? V Mlynskej doline to nevyzera tak ze to tam ide zavesit a aj spolocny usek s tramvajami je diskutabilny, ale tam by to snad slo. Ked su na DD stlpy nadimenzovane na Trolejbus, tak kludne tam moze vysiet aj retazove vrchne vedenie pre elektricku. To je lepsie ako "jednoduchy" drat. Vsak aj Karlovka je tak robena a je to dobre. Argumenty typu "neviem si to predstavit ako sa to tam bude rozbiehat a brzdit" som od teba necakal.
Vsak bol si predsa v Brne, nie? Alebo niekde inde. Vsak stupania do 7% su bezne, iba v BA mame max sklon 5,75% (Krcace - KV). V pohode tam tramvaj vyjde. A urcite sa tam nebudu vypravovat kachny, to je jasne. Keby to uz bolo, tak sai by tam isla linka 9 (T6A5). Ty si nevidel tie plany u Kajdiho?
Dobre, na DD mas nadimenzovane stlpy, ale co Mlynska dolina a ten spolocny usek s Tramvajou? V Mlynskej doline to nevyzera tak ze to tam ide zavesit a aj spolocny usek s tramvajami je diskutabilny, ale tam by to snad slo. Ked su na DD stlpy nadimenzovane na Trolejbus, tak kludne tam moze vysiet aj retazove vrchne vedenie pre elektricku. To je lepsie ako "jednoduchy" drat. Vsak aj Karlovka je tak robena a je to dobre. Argumenty typu "neviem si to predstavit ako sa to tam bude rozbiehat a brzdit" som od teba necakal.


si
Okrem toho si neviem predstavit rozbehy/brzdenie kolajovych vozidiel v danom terene, kde mavaju problemy aj autobusy. Ako riesenie na toto by bolo umiestnit do stredu kolajnic ozubnicu, ktora by zabezpecovala dobry prenos trakcnych sil na podklad. (pre tych co nevedia o com hovorim, nech sa idu pozriet na zeleznicu medzi strbou a strbskym plesom, tiez premava na rozchode 1000 mm, uprostred ma taku ozubenu kolajnicu, akurat trakcne napatie ma 1500 V a prezyva sa to zubacka:-))