Reakcia na: Valec #122847:
A to isté platí aj pre linky 80 a 94. Linka 94 je príliš veľký luxus na taký krátky interval a vozenie cca 20-30 ľudí na 1.mája a Vazku. Z 94 väčšina ľudí vylezie na Zochovej a ďaľej vezie autobus okolo 20-30 ľudí. Horšie to je s linkami 31 a 39. Ja by som 31+39 posilnil na interval 5min v špičke, 84 spojil s 34 do trasy Dúbravka - Patrónka - Račko - Nám. 1. mája - Nový most - ďalej po trase 84. 94 by som skrátil po Zochovu ako voľakedy 47-S a 80 zatiaľ ponechal po Kollárovo nám.
Valec
Rád by som vedel, aké by ste mali výhrady k linkovému vedeniu električiek, ktoré bolo navrhnuté v audite linkovania (v čase zavádzania petržalských zmien), ak by toto linkovanie bolo zavedené do praxe po otvorení petržalskej trate s tým, že by sa spravili nasledovné úpravy:
L3 z Vazovovej by pokračovala po Špitálskej a cez Šafárikovo nám. do Petržalky,
L8 Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - Petržalka,
L13 predĺženie do Petržalky,
skrátenie intervalu z 8 na 7,5 min. v pracovné dni,
a možno by som ešte trocha učesal číslovanie liniek.
Na linkovanie z auditu som totiž počul viacerých nadávať, ale okrem nevydarenej L3 (ktorú by som hneď viedol v trase ako budúce linky 3 a 8 - trasa viď vyššie, ukončenie na Nám. SNP prejadzom z jednej linky na druhú) som sa iné výhrady zatiaľ nedozvedel. ?