Reply on: Emo #122852:
No v tomto je ten jednotný interval pri električkách problémom (aspoň z môjho pohľadu). Keď máš na radiále ako v prípade L2 a 4 až na ZP, tak buď tam budeš ťahať obidve a dá ti to priemerný interval 6min alebo jednu budeš v sedle točiť skôr (ŽSTNM) a bude tam zrazu zo 6min dvojnásobok. Práve toto je nevýhoda, že sa dá pracovať len s intervalmi 4,6,4-8 a 12min. Konkrétne vyhovieť intervalu 6min je problém lebo sedí to na preklad len od Zátišia po ZP, ale na ostatných radiálach kde sú tri linky, tak tam by to robilo bordel.
Valec
Rád by som vedel, aké by ste mali výhrady k linkovému vedeniu električiek, ktoré bolo navrhnuté v audite linkovania (v čase zavádzania petržalských zmien), ak by toto linkovanie bolo zavedené do praxe po otvorení petržalskej trate s tým, že by sa spravili nasledovné úpravy:
L3 z Vazovovej by pokračovala po Špitálskej a cez Šafárikovo nám. do Petržalky,
L8 Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - Petržalka,
L13 predĺženie do Petržalky,
skrátenie intervalu z 8 na 7,5 min. v pracovné dni,
a možno by som ešte trocha učesal číslovanie liniek.
Na linkovanie z auditu som totiž počul viacerých nadávať, ale okrem nevydarenej L3 (ktorú by som hneď viedol v trase ako budúce linky 3 a 8 - trasa viď vyššie, ukončenie na Nám. SNP prejadzom z jednej linky na druhú) som sa iné výhrady zatiaľ nedozvedel. ?