Istý čas sa rozprávalo o predaji 560tiek do ČR, ale asi sa od toho upustilo. Jedno viem, že plesnivé 460 sa určite modernizovať nebudú, čaká sa, pokým sa niekde v oblúku pri Ličartovciach rozpadnú ?
"Přestože požadavek ZSSK na nové vozy s maximální rychlostí 160 km/h tradičně vzbuzuje nemálo otázek, je nutno dodat, že za stávající provozní situace slovenské železnice pro vozy "RIC200" nemají skutečné využití. Opodstatněnou se tato vlastnost stane až ve chvíli, kdy modernizace hlavního koridorového tahu pokročí na střední Slovensko, kde se již počítá s traťovou rychlostí 180-200 km/h."
Vie mi k tomu niekto nieco povedať? Ja som mal info, ze modernizacia trati na strednom Slovensku bude na rychlosti nizsiu ako 160km/hod.
Preco sa vlastne Bratislava - Zilina nerobila na rychlost vyssiu ako 160km/hod. Je mozne rychlost vyssiu ako 160km/hod dosahovat na trati 120, resp za akych podmienok by to slo?
Ak ktokolvek vie odpovedat na tieto otazky poprosim ho. Kludne aj mailom na juraj . tichy (zavinac) gmail . com
Nie na všetkých tratiach premávajú Bdt a na osobné vlaky sa vypravujú aj vozne B (Bds,..) , a napríklad osobný vlak z trate 110 pokračuje niekoľkokrát cez deň aj na 130 atd.
Napríklad na trati 110 mám odsledované cez pracovný deň v obehu približne 15ks Bdt.
Heh, no tie pantografy 560 (je ich celkom 14 a premávajú na napr. v okolí Trnavy: Kúty - Trnava, Trnava - Bratislava, cez víkend jedna súprava Kúty - Bratislava, ďalšie pantografy- 460 zase v okolí Košíc) by mohli neznalí po reko považovať za super moderný, ale stále tu bude "low entry" do nich:)
Bez obáv, Rumunsko poznám dosť dobre, len toho roku som tam bol pracovne trikrát ? . Ale ich železnica v rámci osobnej dopravy vždy fungovala spôsobom "odvšadiaľ všade bez prestupu každý druhý deň" a už sa to začína dostávať do štandardných európskych parametrov, zatiaľ čo na Slovensku je trend opačný ? .
Ono by to mohlo kľudne byť keby Štefánikovu, Dostojevského rad, Karadžičovu a Šancovu obsluhovala električka. Takto by ľudia cestujúci MHD nepociťovali negatívne zmeny a tí čo by sa vyvážali v autách aj potom by si to odtrpeli.
Ja si myslím, že v súčasnosti vykonávané rekonštrukci vozňov ZSSK sú naopak jedným z mála pozitívnych činov Zločineckej. Teraz sa len obávam, čo vypadne z toho, že asi v rámci presunu priazne od Mórica k Póorovi vyhrala tender miesto osvedčených Vrútok, ktoré sa to už naučili a robia naozaj dobre, najotrasnejšia ŽOS-ka v Trnave...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.