Ja som to nielen pocul, ale aj videl. V linke 1 medzi Lafranconi a Kamennym nam. (Na to, ze v priemere travim v BA 1 den rocne, som asi mal "stastie".)
Ako naivny vychodniar so sidlom v Prahe som zavolal na 158, policajti prisli, delikventov aj s oznacovacom zadrzali...
...
...a potom som stravil 3 hodiny na policii vypovedanim a spisovanim zapisnice. Oznacovac vandali odtrhli o 23.15, z budovy policie som odchadzal okolo druhej... Samozrejme pesi, ani len listok na MHD mi nedali. Veru, druhykrat si rozmyslim, ci budem kvoli tomu buntosit policiu.
Neviem, myslím že sú oba RG. Ak nemám pravdu opravte ma.
Mne osobne je to v celku jedno, len som reagoval na iný príspevok. Do tých tedomov vzhľadovo aj podľa mňa viac pasujú tie červené ale sú predsa len staršie. Tie kovové, hej majú hlavne výhodu proti vandalom a dával by som ich hlavne do zadných vozňov T3. Počul som, že pár krát už niekto šlohol celý označovač.
To radšej mohli dokúpiť tie zdviháky.
No fasa. Vraj že tento rok sa pripravuje tender na nákup nových elín. Mňa by teda zajímalo, čo chcú oni kúpiť keď skoro všetci majú v ponuke predovšetkým moderné veľkokapacitné vozidlá dĺžky 30metrov. Všade, všade sa upúšta od spriahovania viacerých vozidiel. Len v BA asi budú stále jazdiť krpce na báze T3. ?
Jaj, toto je tak prihoreté vedenie mesta a vedenie DPB.
A aký je pre obyčajného cestujúceho rozdiel či v Pezinku na cestu v rámci mesta nastúpi do spoja MHD, alebo do prímestského spoja, ktorý v meste nejde ako spoj MHD? Je tam napr. iné cestovné, či ide len o to, že kto objednal tie výkony?
Po Apolle ešte predtým myslím mali jazdiť nielen trolejbusy ale aj električky, ale tu sa už Petržalke nasľubovalo toľko, že ja sa už tým ani neunúvam veľmi zaoberať. Hentaké metro tamtaké metro trolejbus a električka, potom kombinovaná električka so železnicou, rýchlo dráha ale zatial je figa drevená a za 20rokov sa ani nekoplo ? (mimo tých dvoch jám).
A tých 6 25TR by sa malo dokúpiť čím skorej. Tá 29TR by bola zaujímavá ale nie na Dlhé Diely -neviem či by nemala problémy vytočiť tie zákruty. Lebo je to 15m trolej ak sa nemýlim. Tá by bola vhodná možno na 201čku.
Tá sedemnástka by poobede ani nemusela byť skorej by sa mali posilniť intervaly aspoň na 5ke. Ono celé linkovanie električiek je teraz na figu. Karlovka má už 5 liniek a aj ked 1,5,12 je plná od Dúbravky to je ludom jedno -nastúpia obyčajne na to čo im prvé príde.
Tie K3S sa veru mohli robiť, už to by bolo vozidlo viac hodné prezentácie než suchá K2Ska, no vraj, že na takú dlhú elinu nemáme dielne -aspon sa tak tu pred časom povrávalo.
Neviem ako v MA, ale v PK sú síce neprehľadné, ale v rámci jednej prímestskej linky. Domáci poznajú, návštevníci (a tiež niektorí domáci) ani nevedia, že MHD funguje.
V Malackách mali linky 1 - 5, ale povačšine mali rovnaké trasy. V Pezinku boli linky len 2, neskôr ich zlúčili do jednej. O MHD v Senci nemám žiadne poznatky, ale ten je celkom slušne obslúžený aj prímestkými linkami (čo do trás, čo do ponuky spojov je to bieda, ale nič lepšie by sa tam ani neuživilo).
Ono, ked to takto vravis, znie to dobre, clovek si to aj vie predstavit. Mas pravdu, na Sancovej parkuju auta, co je vrchol. Racko je asi najhorsia krizovatka a napriek tomu sa tam malo masivne stavat. Najhorsie je, ze riesit dopravu si vyzaduje zohladnit "milion" faktorov, je to taka sachova partia z 10-mi majstrami sveta naraz. A mne to pripada akoby sa v nasom meste riesili tieto veci parcialne stylom "toto je doprava, toto je zelen, toto je vystavba, toto je nase, toto je vase,..."
Na Šancovej BUS pruh je, resp. je tam dačo načmárané ale veselo sa tam parkuje. No skončím tu ako šotouš, ale tak mesto má na výber. Buď podporí BUS pruhy aj tam kde si to nevieme predstaviť alebo električku. Predstav si ako by vyzerala Štefánikova keby tam doteraz jazdila električka... Autičkári by tvrdli jak Y v kolónach a MHDčkari by sa bez zdržania presúvali električkou od Hl.ST. a SAV na Hodžovo cez Nám. SNP až na Hviezdoslavovo námestie a Šafko. A k tomu si zober aká výhoda by to bola teraz keď je zrušený prejazd medzi Nám. SNP a Kamenným nám. pre IAD. To sú výhody MHD na ktoré sa nikdy nemyslelo. Ja by som si vedel električku predstaviť na Šancovej, prečo nie. Keď IADčkári niesú ochotní rešpekovať vyhradené BUS pruhy, tak budú musieť respektovať električku a keď nebudú skončia zlisovaní ako papier. S IADčkarmi nejde vyjednávať, treba ich ignorovať tak ako oni ignorujú napr. BUS pruhy a vyznačené zastávky alebo miesta kde sa otáčajú vozidlá MHD.
P.S.: Funguje ti mail ktorý máš pripojený na tento nick?
Argument "nemáme zdiháky" neberiem. Tak sa kúpia, no a? Veď raz tu trojčlánkové električky mať budeme. Nemôžeme sa donekonečna pišišvoriť s reinkarnáciami T3 a K2.
Da sa ocakavat trend, ze IAD budu prinuteni hosp. krizou do MHD. Inac toto je srandovna tema. Poznam ludi, ktori su celkom zamozni a maju auto, napriek tomu chodia do prace autobusom. Poznam ludi, ktori pracuju koli autu, je to ich vasen a necestovali by busom ani keby v nich podavali koktejly dlhonohe servirky ?
Vsetky tie veci o ktorych hovoris su super, ale na niektorych usekoch v centre si napriklad neviem predstavit pruhy pre BUS (sancova, stefanikova)
OT
Vedel by mi niekto povedat, kde sa okolo roku 1945 nachadzala ulica Dr. P. Blahu? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Neviem, myslím že sú oba RG. Ak nemám pravdu opravte ma.
Mne osobne je to v celku jedno, len som reagoval na iný príspevok. Do tých tedomov vzhľadovo aj podľa mňa viac pasujú tie červené ale sú predsa len staršie. Tie kovové, hej majú hlavne výhodu proti vandalom a dával by som ich hlavne do zadných vozňov T3. Počul som, že pár krát už niekto šlohol celý označovač.