Reakcia na: fanatikmhd #122717:
Vieš podľa mňa to je chyba aj Solarisu. Nehovorim, že nie aj DPB ale napr. vo Volkswagene (a určite aj v iných automobilkách) sú prototypy ostro testované v samostatnej automobilke a až keď sa všetko overí (je to beh na niekoľko mesiacov) rôzne zlepšenia a úpravy až vtedy to ponúknú na predaj. A nehovorím už o tom, že napr. VW Slovakia každé vyrobené vozidlo vo svojom závode testuje formnou niekoľko kilometrovej jazdy a každá aj minimálna chybyčka (napr. menšie vŕzganie) má za následok kompeltný "sken" vozidla. Kebyže takto pristupovali aj továrne na autobusy nemuselo sa takéto diať. A keď sme už pritom autobus hromadne prepravuje ľudí narozdiel od automobilu preto by tu podľa mňa mal každý autobus mať nejaký ostrý test. Pravdepodobne ho aj majú, ale nikde pri žiadnom závode som nevidel napr. test dráhu.
m@rtin
Škoda Transportation Plzeň uspěla v kontraktu na 28 tramvají pro Wroclaw. K již dodaným 17 tramvajím 16T dodá dalších 28 tramvají 19T (obousměrná 16T).
A tady pár obrázků ostravského Soru TN12
http://88.81.72.196/kouzlodopravy/mesta/ostrava/sor_tn12/3911/3911.html