Reakcia na: MiroBA #122694:
Linkovanie stojí na figu to netreba ďalej komentovať... S tým, že ľudia nastúpia na prvé čo príde je pravda a najmä v KV, kde majú 5 liniek + 1 rannú. Blábolil o tom aj audit 2005, ale vedenie DPB sa neunúvalo akékoľvek redukcie počtu liniek robiť, hoc podľa toho auditu by som nerobil rozhodne linkovanie lebo linka 3 tam bola od veci dosť. Mám na to nejaké návrhy ale tie mimo tohoto fóra radšej nahodím... Inak ako vidíš dogma jednotného intervalu sa pri električkách statočné drží a stojí to za prd, za to pri trolejbusoch jazdia skupinky liniek v rovnakých intervaloch a síce 1.group 201,202 a 208 = 6/8//12, 2. group 203 a 207 = 12/15//15, 3. group 204,205,209 (víkend 30min) a 212 10/12//15 a potom 206 = 10/12-24/12//30, 210 celotýždňovo 12min. Dolné hony napr ráno medzi 6:40 do 7:22 majú odchody 201+202 v intervaloch 3minúty, čo je interval ako kedysi linka 95 mala, navyše od Cintorína Ružinov síce po vedľajšej ulici (Mierová) ale určite odbremeňuje 208, kde už tiež jazdia klbáky. Tu je na mieste sa zamyslieť nad električkou. Námietky môžu byť, že načo trolejbus keď je tam už zainvestované do trolejbusu, ale trolejbus ponúka rovnakú kapacitu ako autobus len je ekologickejší a má dlhšiu životnosť, no električky ešte dlhšiu a aj oveľa väčšiu kapacitu a nepotrebujú BUS pruh, majú vlastný oddelený priestor pre rýchlu premávku ?
MiroBA
No fasa. Vraj že tento rok sa pripravuje tender na nákup nových elín. Mňa by teda zajímalo, čo chcú oni kúpiť keď skoro všetci majú v ponuke predovšetkým moderné veľkokapacitné vozidlá dĺžky 30metrov. Všade, všade sa upúšta od spriahovania viacerých vozidiel. Len v BA asi budú stále jazdiť krpce na báze T3. ?
Jaj, toto je tak prihoreté vedenie mesta a vedenie DPB.