Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: nocoine #122579:
Nesplnitelne ?
Otázka budu na linke 67 vobec niekedy chodit normalne autobusi ktore sa nepokazia po jednej zastavke zabrzia a nenaburaju do 78 nezdochnu na krizovatke a otvoria sa im dvere alebo to je nesplnitelne? ?
Reakcia na: AAA #122577:
No tak v nedelu maju zo stanice 131 a v piatok to nejako snad zvladnu 🙂 Snad by moc nekricali..
Reakcia na: 810zssk #122573:
K tomu návrhu: Zas budú ričať študenti z Družby a dochádzajúci cezpoľní na FEI, MFF, PriF UK a neviem čo ešte v tej Mlynskej je, ale ak tých ľudí nie je veľké množstvo (neviem koľko ich je), môže byť.
Reakcia na: Mike #122575:
Jasné, len nechápem prečo radšej sóla v 2 minútovom intervale ako kĺby každé 3 min. Kapacita rovnaká, ale vodičov potrebuješ o tretinu menej.
Reakcia na: Valec #122570:
Môžu byť aj 9 Tr, príp. 21 Tr (ak sa presunie na Hrob) proste sme mali na mysli sólo vozy. ?
Reakcia na: boxcar #122558:
Ja som fakt najprv myslel ze myslis Iveco..
Reakcia na: AAA #122554:
Davam ti do pozornosti moj komplexny navrh v prispevku #122095.
Reakcia na: Ike #122565:
Ešte na margo toho "pešo predbehnem vlak": Asi si to nesprávne pochopil. Nepredbehnem ho preto, že by išiel pomaly a ja by som išiel popri ňom. Predbehnem ho práve preto, že je tá trasa 2x dlhšia.
Reakcia na: Ike #122565:
Myslieť si môžeš čo chceš, rýchlosť vlaku ovplyvňujú úplne iné faktory. Ja sa tým živím!
Reakcia na: Mike #122561:
Prečo práve 14 Trky? Však to by musel byť ráno pekný vláčik z Hroboňovej, Tatra + 13x14Tr. ?
Reakcia na: AAA #122552:
V pláne to je nie 10 ale 110 rokov a ten plán je z dopravného hľadiska nezmysel, ide o zašmelenie lukratívnych pozemkov stanice.
Reakcia na: stravinskij #122544:

1) Budúcnosťou MHD nie je sardinkáreň.
2) Usporiadanie sedenia vo vozidlách je dané ich zaťažiteľnosťou.
Reakcia na: Kakke #122537:
99% vozovní vo svete odstavuje vozidlá na nekrytých plochách. 99% áut na svete stojí na ulici a neškodí im to.
Reakcia na: MiroBA #122524:
Mimochodom, v Brne je tá trať trasovaná ÚPLNE, ale ÚPLNE inak. Žiadne úrovňové priecestia. Ty si mimoň.
Reakcia na: S499.1023 #122562:
A nevravel si nahodou vo svojom prispevku, ze "vlak pesi predbehnes?" Ja si myslim ze oplotenie a priecestie MA vplyv na rychlost z hladiska bezpecnosti... pochybujem totiz ze teraz by tam drahy dovolili ist 120 ?

Podiel vzdialenosti spojenia je 2,03 podla merania, to znamena ze sucasna trasa je 2x dlhsia...

avsak ta trat cez Filialku ma este jeden problem a to neexistujuce prepojenie HLST - Filialka... a myslim ze posunovanim za stanicou ZST Vinohrady to bude trvat aj dlhsie, ako keby cez trat cez Nove Mesto siel vlak 100 🙂
Reakcia na: MiroBA #122524:
Ty si úplne mimo.
Reakcia na: MiroBA #122520:
Ty si úplný mimoň. S tebou nemá zmysel diskutovať.
Reakcia na: Ike #122548:
Prosím Ťa, nehlásaj bludy. Tá trať obchádza celé mesto obrovským oblúkom. Nejaké neoplotenie a priecestie NEMÁ vplyv na rýchlosť.
Reakcia na: Valec #122557:
Kamoš (nebudem menovať, on sa prizná možno :-D) mal taký nápad L32 Hl. St - Molecova - doprava - Baníkova - Segnerova - Molecova - Hl. St,
na DD iba 33 obsluhovaná 14 Tr s intervalom 2 min. (13 vozidiel ? ).. ale nemáme ani toľko 14Tr ani toľko vodičov t-bus... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.