Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.
K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.
Keď už ale má byť nejaká 133, myslím si, že práve na Molecovej by nemusela zastavovať, tak ako niekdajšia 352, pretože sa do nej natrepú aj tí, čo by inak cestovali 33 po Molecovu.
To sa nemohla točiť pod Nový mostom alebo na Šafku? Ráno sú nejaké predstavenia v SND?! Poobede o tej 15 možno dačo začína, ale skôr by človek ocenil keby nejaký spoj konečne išiel aj po 20:00 od SND smerom pod Nový most, ale to by nesmeli DPBáci všetko rozdr.ať na Dlhé diely a netváriť sa, že večerná 28 k SND neexistovala ☠
Ono by v tej celej mizérii stačilo keby sa DP vykašľalo na robenie liniek pre Dlhé diely do každého zadku, ale poriadna linka 33. 32,133 a ostatné blbosti nevyriešia nič. Oni síce ľudia z DD budú aj za 20 rokov pixovať, že im nejde priamy spoj do centra, ale aj tak budú všetcia prestupovať aj naďalej na Molecovej na električky lebo vedia, že autobus/trolejbus sa zápchve nevyhne, električka áno. Ja teda chcem vidieť inak kde sa vzali šoféri na linku 133 a hlavne ako to bude vyťažené ?
Ja by som to riešil tak, že linka 95 by v úseku Vyšehradská - Šafko premávala v intervale 6/7-8/6//7-8 a v úseku Technopol - Šafko by premávali vložené spoje (trebars so špeci označením ako sedlové spoje 92, takže 195) len v špičke do intervalu 3 minúty v rannej a poobednej špičke.
Ja som tiež za to aby veňšetko nebolo zastavané ale to musia pochopiť investori a vedenie mesta.
Žial myslím, že výstavbe sa veľmi nezabráni tlaky sú obrovské.
Ale ked sa stavia na okraji mesta, nie však prehustene mi to nevadí, skorej omnoho viac mi vadí ked sa zahustuje a už inak zastavaná plocha, napr.úplný extrém sú Dlhé Diely tak samozrejme, že tam teraz kolabuje doprava pretože tie cesty neboli nikdy na to projektované.
Ak myslis Lamacsku branu tak to vobec nie je problem, nakolko ta ma byt obsluzena elektrickou, pripadne sa tiez uvazuje o realizacii prestupneho terminalu BID (ktoremu vsak ja osobne celkom neverim).
Sorry, skolabovala Opera v mobile, takže pokračovanie až po návrate domov:
...doprava a tri páry osobákov denne a v Bratislave bolo asi tak desaťkrát menej áut ako dnes. Ty by si na ňu poslal nejaké S-Blato v atraktívnom intervale (lebo pod hodinu celodenne a polhodinu v špičke sa dnes nevyplatí prevádzkovať trať výhradne s osobnou dopravou.
3) O tom, že dôjde ropa, rozprávajú katastrofici už odvtedy, odkedy sa začala využívať. A ona nedôjde nikdy, resp. keby už mala dochádzať, tak príde nejaké iné alternatívne palivo.
ak si chcel tymi 400m nieco ilustrovat, tak si mal uviest aj vzdialenost medzi zastavkami metrobusu v Istanbule.
No a priemerna medzistanicna vzdialenost je v Prahe okolo jedneho kilometra. 59km s 57 stanicami a to by sa pre presnejsi vypocet tri stanice ratat nemali.
Re #122479 M3go: neuniklo ti posilnenie intervalu ?
A ten nesúbeh je na úseku kam sa chodí v podstate otočiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.
K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.