Reakcia na: Mike #122523:
Tak keby sa este z nej ubralo rano - a ziskali by sa dalsie 2 vozy (10 minut by nikomu vyrazne neuskodilo ), tak rozhodne na povodnu L88 . A ma este napadlo ze keby bola v rannej spicke ta povodna L88 ,tak by uz nemalo zmysel ,aby kazda L99 chodila az do Ovsista ,trebars kazdy druh len po Muchovo nam. - a ziskas dalsi voz-1-2. Alebo ako tu dakto spominal riesenim plnej L95 by vytvorit L95 s L195 ( Technopol - Safko )
L95: 6,7-8,7-8,10,10,7-8 (RS,S,PS,PV,V,VIK)
L195:6,---, 7-8,10,---,---
tr3mp
Nemáš úplne pravdu - celé je to trošku zložitejšie. Samotná trať popri Karadžičovej sa zrušila okrem iného aj kvôli tomu, že týmto koridorom malo prechádzať metro. Rozhodne nie kvôli výstavbe výškových budov. Budovy ako VÚB alebo CBC vznikli oveľa neskôr, ale stále mimo koridoru bývalej trate. Popod budovou VÚB viedla akurát vlečka na Mlynské nivy (jej pozostatok ešte vidno), pod CBC bola časť koľajiska železničnej stanice Nivy alias Nové Mesto. Samotný pozemok pôvodnej trate je ešte nezastavaný (najviac sa mu približuje budova Slovenskej poisťovne) a je (na pár drobných výnimiek) celý vo vlastníctve mesta (parkoviská pred VÚB a CBC) alebo železníc.
Naviac, ak by sme mali dnes v centre trať s úrovňovými križovaniami, boli by veľké tlaky na jej zrušenie. Jednak kvôli kolíziám s ostatnou dopravu a samozrejme kvôli hlučnosti. Podzemná trať je rozhodne v takejto exponovanej lokalite lepšie riešenie ako povrchová.