Reakcia na: S499.1023 #122592:
No asi Dejvice. Dávnejšie tu dakto dal na reportáž o tej vozovni z ČT link. Musel by som vidieť foto z vonka či má tie oblúky ponad strechou, ktoré plnia funkciu nosného prvku pre strešnú konštrukciu. Teda ak je to samozrejme ona. Bol tam aj rozhovor so šéfom tej vozovne kde hovoril koľko litrové nádrže majú pre tankovanie autobusov a ostatné veci tam popisoval v číslach.
stravinskij
Vyhadzat urcite nie, len pri kupe novych autobusov prihliadat na to, aby kapacita stojacich bola co najvyssia, s ohladom na technicke moznosti a potrebu sedadiel pre nutne pripady. Co sa komfortu pohybu tyka, velky rozdiel je uz aj v pripade, ze na jednej strane su dva rady sedadiel a na druhej len jeden rad - tym padom je ulicka sirsia. Autobusy typu Solaris, su z tohto pohladu - i pri nie celkom "preplnenom stave" - podla mna nevyhovujuce.
Re #122568 S499.1023:
Sardinkaren je pritomnost. Predpokladam, ze zhustenie intervalov je narocne na kapacity i ziv. prostredie. (okrem toho, ze sa autobusy mozu lahko stretnut na krizovatke, pripadne na dalsej zastavke, ako je to casto u 93-ky)
Ja vychadzam z "filozofie", ze ked uz ten autobus ide, nech zoberie co najviac ludi, ale nie tak, aby na ukor par sediacich bola znevyhodnena vacsina stojacich. Predpokladam, ze podvozok ma istu mieru tolerancie, a dokonca, ten stav, ktory kritizujem, sposobuje nerovnomerne zatazenie napriklad pri poslednych dverach, kde stojaci tlaciaci sa na schodoch a v ulicke, prevazuju 4-och oproti sebe sediacich. V zasade povazujem sedenie na par zastavok za luxus, pokial nejde o ludi s hedikepom. Osobne si nikdy nesadam ?