Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: stravinskij #122582:
"ze na jednej strane su dva rady sedadiel a na druhej len jeden rad - tym padom je ulicka sirsia"

Šírka uličky, u Solarisov obzvlásť, je určená najmä širkou vozidla a šírkou zabranou podbehmi kolies. Aj keby si vyhodil hneď všetky sedadlá, ulička siršia nebude.

Každopádne však, jedným zo znakov pohodlia v MHD je počet sedadiel. Aj preto sa v nemeckých (a aj iných západných) mestách vyskytujú kĺbové autobusy prevažne trojdverové. Zatiaľ čo tvoje myslenie sa však uberá presne opačným smerom (čomu sa však pri tvojom nicku niet prečo čudovať).
Reakcia na: Valec #122557:

Vyhadzat urcite nie, len pri kupe novych autobusov prihliadat na to, aby kapacita stojacich bola co najvyssia, s ohladom na technicke moznosti a potrebu sedadiel pre nutne pripady. Co sa komfortu pohybu tyka, velky rozdiel je uz aj v pripade, ze na jednej strane su dva rady sedadiel a na druhej len jeden rad - tym padom je ulicka sirsia. Autobusy typu Solaris, su z tohto pohladu - i pri nie celkom "preplnenom stave" - podla mna nevyhovujuce.

Re #122568 S499.1023:

Sardinkaren je pritomnost. Predpokladam, ze zhustenie intervalov je narocne na kapacity i ziv. prostredie. (okrem toho, ze sa autobusy mozu lahko stretnut na krizovatke, pripadne na dalsej zastavke, ako je to casto u 93-ky)

Ja vychadzam z "filozofie", ze ked uz ten autobus ide, nech zoberie co najviac ludi, ale nie tak, aby na ukor par sediacich bola znevyhodnena vacsina stojacich. Predpokladam, ze podvozok ma istu mieru tolerancie, a dokonca, ten stav, ktory kritizujem, sposobuje nerovnomerne zatazenie napriklad pri poslednych dverach, kde stojaci tlaciaci sa na schodoch a v ulicke, prevazuju 4-och oproti sebe sediacich. V zasade povazujem sedenie na par zastavok za luxus, pokial nejde o ludi s hedikepom. Osobne si nikdy nesadam ?
Reakcia na: 810zssk #122580:
aj ja si myslim a este som zabudol autobusi ktore nevletia do protismeru a napalia do lampy ale v to bol rekord ked asi v 70KM/H preletel krizovatkou pri avione a uletelamu skoro naprava ale zvladol to ten vodic klobuk dole. 😃
Reakcia na: nocoine #122579:
Nesplnitelne ?
Otázka budu na linke 67 vobec niekedy chodit normalne autobusi ktore sa nepokazia po jednej zastavke zabrzia a nenaburaju do 78 nezdochnu na krizovatke a otvoria sa im dvere alebo to je nesplnitelne? ?
Reakcia na: AAA #122577:
No tak v nedelu maju zo stanice 131 a v piatok to nejako snad zvladnu 🙂 Snad by moc nekricali..
Reakcia na: 810zssk #122573:
K tomu návrhu: Zas budú ričať študenti z Družby a dochádzajúci cezpoľní na FEI, MFF, PriF UK a neviem čo ešte v tej Mlynskej je, ale ak tých ľudí nie je veľké množstvo (neviem koľko ich je), môže byť.
Reakcia na: Mike #122575:
Jasné, len nechápem prečo radšej sóla v 2 minútovom intervale ako kĺby každé 3 min. Kapacita rovnaká, ale vodičov potrebuješ o tretinu menej.
Reakcia na: Valec #122570:
Môžu byť aj 9 Tr, príp. 21 Tr (ak sa presunie na Hrob) proste sme mali na mysli sólo vozy. ?
Reakcia na: boxcar #122558:
Ja som fakt najprv myslel ze myslis Iveco..
Reakcia na: AAA #122554:
Davam ti do pozornosti moj komplexny navrh v prispevku #122095.
Reakcia na: Ike #122565:
Ešte na margo toho "pešo predbehnem vlak": Asi si to nesprávne pochopil. Nepredbehnem ho preto, že by išiel pomaly a ja by som išiel popri ňom. Predbehnem ho práve preto, že je tá trasa 2x dlhšia.
Reakcia na: Ike #122565:
Myslieť si môžeš čo chceš, rýchlosť vlaku ovplyvňujú úplne iné faktory. Ja sa tým živím!
Reakcia na: Mike #122561:
Prečo práve 14 Trky? Však to by musel byť ráno pekný vláčik z Hroboňovej, Tatra + 13x14Tr. ?
Reakcia na: AAA #122552:
V pláne to je nie 10 ale 110 rokov a ten plán je z dopravného hľadiska nezmysel, ide o zašmelenie lukratívnych pozemkov stanice.
Reakcia na: stravinskij #122544:

1) Budúcnosťou MHD nie je sardinkáreň.
2) Usporiadanie sedenia vo vozidlách je dané ich zaťažiteľnosťou.
Reakcia na: Kakke #122537:
99% vozovní vo svete odstavuje vozidlá na nekrytých plochách. 99% áut na svete stojí na ulici a neškodí im to.
Reakcia na: MiroBA #122524:
Mimochodom, v Brne je tá trať trasovaná ÚPLNE, ale ÚPLNE inak. Žiadne úrovňové priecestia. Ty si mimoň.
Reakcia na: S499.1023 #122562:
A nevravel si nahodou vo svojom prispevku, ze "vlak pesi predbehnes?" Ja si myslim ze oplotenie a priecestie MA vplyv na rychlost z hladiska bezpecnosti... pochybujem totiz ze teraz by tam drahy dovolili ist 120 ?

Podiel vzdialenosti spojenia je 2,03 podla merania, to znamena ze sucasna trasa je 2x dlhsia...

avsak ta trat cez Filialku ma este jeden problem a to neexistujuce prepojenie HLST - Filialka... a myslim ze posunovanim za stanicou ZST Vinohrady to bude trvat aj dlhsie, ako keby cez trat cez Nove Mesto siel vlak 100 🙂
Reakcia na: MiroBA #122524:
Ty si úplne mimo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.