Dobry den, akokolvek rad sa odveziem napriklad novym Solarisom, myslim, ze struktura rozmiestnenia sedadiel - 2 x dva rady sedadiel a medzi nimi uzka ulicka - uplne nevyhovuje podmienkam dobravy v BA, kde najma v spicke dochadza takmer na kazdej zastavke k masivnemu vystupu a nastupu. I v starsich autobusoch je to velmi nekomfortne, ked par sediacich ludi "navyse", stazuje statie ostatnym, ktori - neraz na jednej nohe, drziac sa jednou rukou - brania i sediacim pri vystupe. Riesenim by bolo, aspon co sa nakupu novych autobusoch tyka, iba jeden rad sedadiel na oboch stranach. Nech je to sedenie len pre nutne pripady o ostatni cestujuci mozu pohodne stat a realizovat svoje nastupy a vystupy bez vacsieho obmedzenia - ktore casto byva zdrojom emocii rozneho druhu.
V tomto podla mna spociva pohodlie cestujucich, o ktorom sa tak casto hovori, a ktore v inych ohladoch nebude zrejme nikdy dosiahnute. (pokial zahustovanie dopravy a masivna vystavba bude pokracovat nastupenym trendom)
?
V tomto podla mna spociva pohodlie cestujucich, o ktorom sa tak casto hovori, a ktore v inych ohladoch nebude zrejme nikdy dosiahnute. (pokial zahustovanie dopravy a masivna vystavba bude pokracovat nastupenym trendom)
?
MiroBA
Aha, síce pravda, medzi VUBčkou a Cestou je vlastne to parkovisko. A potešilo ma, že je to vo vlastníctve mesta tak by ten tunel sa potom mohol aj spravyť hĺbením. Ako má byť podla plánov vlastne hlboko?
Tie úrovnové križovatky so železnicou by bola samozrejme totálna kravina, myslel som, že by sa to riešilo nadjazdmi možno by to bolo lacnejšie a realizovatenejšie. Pretože ten tunel na bratislavské pomery sa mi zdá byť megalomanský a či sa vôbec zrealizuje, takých projektov tu už bolo... Ale, ...ak hej budem len rád, hlavne treba začať stavať.