Reakcia na: Petto #122493:
Mňa napadlo iné riešenie. Nechať na DD len linku 33 a nasadiť na ňu všetky vozidlá z liniek 32, 33 a 133. To by ste tam potom mali interval cca 2-3 minúty. Čo ty na to?Re #122539 boxcar: Nebola tam náhodou uvedená trasa po Devínskej ceste a nadjazde na Dlháče?
Re #122544 stravinskij: Ja si dovolím nesúhlasiť. Zvyšovanie kvality v doprave sa rozhodne nemá robiť tak, že vyhádžem z vozidla polovicu sedadiel. Takýto postup by bol zase len ďalším bratislavským kvázi riešením aké vedenie tohto mesta razí už hodne dlhú dobu.
kecho
Re #122526 810zssk: veď práve, lenže čo by z toho mosta mohlo zhorieť? ? betón nehorí, železo tiež nie.... to je teď takovej voříšek
Re #122529 MiroBA: zochova by bol afajn, ale keď už, tak so zachádzkou Nový most, pretože spod mosta sa dostať na Zochovu, tak to je rezkým krokom dobrých 15-20 minút... na Šafko by si neodbočil z Vajanského doľava, jedine tak po trati elín.
Re #122531 810zssk: prečo nie? teda až na to, že tam je málo miesta... teoreticky to možné je aj na ASMN... a miesto by sa dalo urobiť napr. presmerovaním 88 na trasu Apollo - Svätoplukova-ASMN-Wustenrot-Landererova, prípadne Apollo-Svätop-ASMN-Rajská-29.8.-Wustenrot... len potom by už mohli rovno seknúť aj 70 tku na otočku aspoň cez Landererovu, keď by zbytočne kopírovala trať most - asmn