Bon-cu: Vieš moji rodičia tiež nie sú priamo z BA otec z Modry a mama sa sem nasťahovala z Partizánskeho keď mala 11. Ale ja som rodený Bratislavčan a celá generácia detí privandrovalcov tiež a otých mi ide. Tý majú dobrý vzťah k BA a nie KE, PP, BB atď. A aktivity: aké členovia budú chcieť + verejnoprospešné na skrášlovanie Bratislavy.
Ferro: z druhej strany tam nie je nič len krátky pruh vyhradený pre busy aby nestály v kolóne ale boli na 1. mieste. A od mesta by to tej 59 aj tak bolo hovno platné lebo rátané je stým, že bus zastavý na zástavke a nemusí dávať prednosť tým od daňového. Keby pokračoval musí sa zaradiť do ľava a vznikali by kolízne situácie.
Ale pravidelne stretávam vodiča na 94 ktorý ignoruje všetky vyhradené pásy aj na moste(nadjazde).
Ludia možno to vyzneje ako úplná blbosť ale nedá sa spraviť na troleje úplne maličký kryt tak, že by voda stekala mimo troleja.
Ferro: z druhej strany tam nie je nič len krátky pruh vyhradený pre busy aby nestály v kolóne ale boli na 1. mieste. A od mesta by to tej 59 aj tak bolo hovno platné lebo rátané je stým, že bus zastavý na zástavke a nemusí dávať prednosť tým od daňového. Keby pokračoval musí sa zaradiť do ľava a vznikali by kolízne situácie.
Ale pravidelne stretávam vodiča na 94 ktorý ignoruje všetky vyhradené pásy aj na moste(nadjazde).
Ludia možno to vyzneje ako úplná blbosť ale nedá sa spraviť na troleje úplne maličký kryt tak, že by voda stekala mimo troleja.
Andrej (Anndy008)
Keby ste nejakemu cloveku vcera spomenuli, ze je vyhodne postavit namiesto metra elektrickovu rychlodrahu a inde t-busy, asi by vas prizabil prinajmensom. Nic v zlom,ale slovo chaos ani zdaleka nepopisuje vcerajsok. Ja som sa vcera po BA pohyboval autom a vselikde som bol a jedine, co som videl, ze bud t-busy stali alebo kopu prazdnych niekam islo. Busy som takmer nevidel.
Este k tym svetlam elektrickovym - tak isto su napr. na sustekovej v petrzalke - smer z ovsista do mesta. Tam je to ziaduce, aby spoje (vsetky okrem 88) mohli pred autami prejst z praveho prudu do uplne laveho (su tam tri pruhy - uplne pravy je vyhradeny pre busy), kedze pokracuju v priamom smere. Takze to v praxi vyzera tak, ze zasvieti zelena elektrickova, auta maju stale cervenu vo zvysnych dvoch prudoch - bus sa presunie pred auta a caka na dalsom semafore (uz obycajnom, kde ma tiez cervenu) No a potom za par sekund maju zelenu vsetci - autobus vpredu aj auta za nim. Celkom elegantne, inak by to asi neslo riesit.