Električky namiesto trolejbusov na Dolných honoch určite áno, ale je na ne aj miesto?
Dostane sa električka niekedy aj do oblasti Nív? Ak nie, práve preto tam je ten trolejbus. V Dúbravke zas prakticky nahrádza autobusy 34 a 83 a to tak, že neexistuje ani dnešný súbeh s električkami.
Priemerná doba pobytu vozidla v zastávke je 20 sekúnd. Spolu s potrebou na zastavenie a rozbeh je to cca 50 sekúnd. Zastavenie naviac na 5tich zastávkach (neviem prečo tam pletieš Segnáre, Prídanky... keď nahrádzame L63 a nie L30) vyjde na celej dĺžke trasy 250 s, čo je 4,2 minúty. Ak zruším nezmyselné zachádzanie k TESCu (to nahradím lokálnou L30) tak sa dostanem na čas 1,2 minúty. Tie ďalšie 2 (a nech sú to hoc aj 3) rátam ako čas strávený naviac na križovatkách. Ak je problém niekde v priepustnosti komunikácií, tak ten má L63 bez ohľadu na to akým vozidlom je prevádzkovaná.
Ale vidím že si podráždený, lebo sme sa dotkli "tvojej" linky, takže nemá zmysel ďalej to rozoberať. ?
Idey mám podobné, len by som zatrolejoval úsek ŽST NM - Trnavská, úsek Súhvedzná - Vrakunská - Hradská po križovatzku Uzbecká x Vrakunská. A tú 70 riešil od ružinovského cintorína v trase 201/202 po križovatku Uzbecká x Kazanská a ďalej viedol trať ako ide 67 s prípadnou vetvou k ŽST PB.
Obávam sa, že trolejbusová trasa či už cez Slávičie alebo Jančovu je "politicky nepriechodná". V tejto oblasti bývajú natoľko vplyní ľudia, že si vybavili zaslepenia ulíc a zákazy vjazdov, aby im nevadila tranzitná doprava (napr. istý exhokejista zákaz vjazdu na Hrebendovu, ďalší páni znemožnenie prejazdu cez Tichú a Svetlú), takže Slávičie údolie je v smere od Mlynskej doliny slepou ulicou. Za takýchto podmienok je výstavba tro***usovej trate asi rovnako pravdepodobná, ako vybudovanie megaspaľovne nebezpečných látok v záhradách Buckinghamského paláca.
Tak ju vyvrat.
Co sa 30 tyka - urcite nepovazujem za vhodne zatrolejovat Segnare (ak by sa neslo po tej novej ceste) ? Hoci priznavam, ze zatial som nenasiel uspokojivu nahradu.
Tá Stupava sa mi veľmi ekonomická nevidí, hlavne preto, lebo väčšina SAD spojov tade najmä mimo špičky o víkende nehovoriac iba tranzituje do Rohožníka, Lábu a pod..
Teoria je tak krasna v rovine teoretickej...ale chod si to aj v praxi vyskusat, inak L30 na Segnare zachadza, takze nechapem preco to tam nezaratavas??? Co takto zatrolejovat aj L92?
Este zvrhlejsie sotonapady ako su v tom navrhu si tu prezentoval ty. A vies kedy? Dnes o 22.08
Trolejbus na letisko je urcite vhodny (preboha, ved kusok odtial uz trat mame a dokonca aj linku odtial do centra, tak co sa riesi?), Dolne Hony by s elektrickou boli fajn, ale su ine priority.
Lamac je taktiez pre trolejbusy vhodny, podobne ako Petrzalka (aj vo vacsiom rozsahu), Prazska, nabrezie a trebars aj cela 39.. niektore dalsie veci su uz trochu soto, niektore nie..
To musel vymyslieť niekto s pár promile alkoholu v krvi... Trolejbus do Dúbravky??? Na letisko, keď sa tam plánuje električka? Tá trať poza Slávičie údolie by bola nepochybne "rentabilná". ? A ťahať trolejbus súbežne s električkou od Molecky po Šafko by snáď ani akéhokoľvek zvrhlého šotouša nenapadlo. Niekto sa bol zrejme inšpirovať súbehmi električiek a trolejbusov v Brne... Keby mali trochu rozumu, tak s výnimkou tratí cez Mlynskú dolinu a spojky Koliba - Kramáre už žiadne ďalšie trolejbusové trate neplánujú a radšej by sa tam mohli snažiť presadiť električku. Rovnako ako by som najradšej videl zrušené trolejbusy na Dolné hony a nahradené električkami. Keď už vozidlá v 3-minútovom interval nie sú schopné pojať všetkých cestujúcich, je to znak toho, že systém je málo kapacitný. Nemám nič proti trolejbusom, ale na dopravu cestujúcich na sídliská v Bratislave skrátka nestačia...
Ja som si to zachadzanie nevymyslel.
"3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova." - to je citat z tvojho prispevku. Takze vynechane zastavky na trase:Hodoninska, Segnare-nadchod,Pridanky,Mokrohajska,Dubova,Sokolska,Karpatska a Sabinovska. V sucasnosti ma 21 zastavok, ak by mala este tieto, tak by ich bolo dohromady 29 co je narast o 28%. Tolko k zastavkam. Neviem si dost dobre predstavit, ako trolejbus by nestala na kazdej zastavke, jedine pridanim tej dalsej trolejovej stopy co je istotne nerealne. Ani nema zmysel sa viac na tuto temu bavit, lebo najblizsich 10 rokov to nastastie aj tak nehrozi ? ? ?
Kto tu hovorí o zachádzaní L63 k vozovni na Hroboňovej? (Predpokladám, že zlošuk nemyslel zachádzanie linky, ale trolejovú odbočku z trasy k vozovni.) Čo má spoločné "druhá" najdlhšia jazdná doba s tým, že by sa linka prevádzkovala trolejbusom?
Veď poďme počítať:
Lamač - Patrónka (L30) 12 min (bez zachádzok na Segnáre a k Tescu)
Patrónka - Kooperativa (L34) 7 min.
Kooperativa - Bulharská (L204) 14 min. (čiže cez Trnávku)
Bulharská - Avion (L67) 4 min
úsek od Avionu po Letisko porovnávať nebudem, lebo ten by bol rovnaký
Spolu: 12+7+14+4 = 37 min.
Jazdné doby sú prevzaté z CP na iMHD. Podľa rovnakého zdroja má L63 jazdnú dobu so zachádzkou k Tescu, ktorá trvá cca 3 minúty, 38 minút. Takže nechápem o čom točís?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk