Reakcia na: Kakke #121300:
"Ale robí sa teraz pre to niečo? Nie."
To čo sa pre to spravilo je to, že sa s tým ráta v ÚP (čo je zmysel ÚP) a bez jeho zmeny tu nie je možné postaviť napr. obytné domy. Druhá vec je tá, že pozemky, kde sa má stavať toto prepojenie, patria mestu. Viď obrázok http://img168.imageshack.us/my.php?image=lidlkvjf7.png Červenou sú pozemky patriace mestu (dúfam, že som pozrel Katastrálny portál správne), žltou pre zaujímavosť pozemky patriace Lidlu.
Líščie údolie som spomenul, keďže ty si hovoril o prepojení Molecovej a Líščích NÍV, nie ÚDOLIA

Kakke
Ten plán čo si mi poslal som videl ale hodne dávno, tak ďakujem za link ? k tomu doplnkovému systému môžem povedať, že je tam vyznačená trasa metra a metro je nerozhodnuté doteraz, furt sa hovorí o nosnom systéme v podobe električky, takže žiadna zastávka metra nebude, tak ako ukazuje ten plán.
Henten plán, alebo reči kompetentných do všetkého vnášajú chaos akurát tak. Tiež ak bude TEN-T tak tá trasa metra popri Račianskej nie je reálna. Resp. si neviem predstaviť kde v meste pod vlak napracú metro. A odbočovanie podľa toho plánu umožňuje metru z Petržalky ísť len na smery KV a Hlavná stanica, metro z KV zas má možnosti ísť do Petržalky alebo do Rače, a neumožňuje trať Petržalka - Rača, tak ako sa plánuje podľa TEN-T...
Jediná dostavaná električková trať v tom pláne je Zlaté piesky - ŽST Vajnory a Dúbravka - Lamačká Brána - DNV a obratisko na križovatke Bojnická x Vajnorská - opäť dobrý rozpor s rečami o nosnom systéme na báze električky. Celkom ma zaujíma zokruhovanie trolejbusovej trate v Lamači, čiže tam nemá byť žiadna otočka? Ostatne za dobrý úlet považujem aj trať cez Prokopa Veľkého, Havláčkovu, Na Slavíne, Stará Vinárska a potom po trase linky 41 späť na Prokopa Veľkého. Už tam premávala linka 42 a dopadla, tak ako dúfajme dopadne linka 147 - zrušená.