Andrej prepac, ale ako si to myslel s tym zastavovanim na zastavkach? Mne sa stalo jediny raz ze elina nezastala na Krcacoch a v buse sa mi bezne stava ze zastavi len na niektorych zastavkach (57 -> Pamiatkostav
)
Turbo> Taktiez by sa to dalo aj do Race, resp. Krasnan - linka 7 expres, zastavky ZST Vinohrady, Mlada Garda, Pionierska, resp. Urisnyho
, Racianske myto a potom uz kazdu. Viem o com hovorim, lebo na Ursinyho su vozy vzdy najplnsie a prave tam ja nastupujem

Turbo> Taktiez by sa to dalo aj do Race, resp. Krasnan - linka 7 expres, zastavky ZST Vinohrady, Mlada Garda, Pionierska, resp. Urisnyho


Turbo
To je velmi zaujimava otazka. Viem si predstavit aj riesenie trojkolajnou tratou. Na kratkom useku (povedzme tak 2 zastavky) by sa mohli vozy v jednom smere predbehnut. V case rannej spicky jednosmerne do meste. Vznika ale nutnost mat na zaciatku spicky obratisko napchate dostatocnym poctom vozidiel na danu linku, lebo vracali by sa pomalsie. Ale aj takto sa to da riesit. Konkretne si viem predstavit riesenie tak, ze od Karlovej Vsi po zastavku Molecova by bola trat trojkolajna. Vyhodou je aj moznost odstavenia jednej kolaje pre ucely pravidelnej udrzby - podbijanie, brusenie, navarovanie - takto sa da v phode na cely vikend uzavriet jena kolaj bez akehokolvek negativneho vplyvu na plynulost premavky. Lebo nocne vyluky, kde je max. 4 hodiny casu su o nicom - vela sa nestihne spravit a praca chvetrne malo palatna...