To je celkom dobry napad - tarifne uprednostnit elektricku trakciu, myslim ze to je (alebo bolo) aj v Prahe. Dalo by sa to preradenim elin do 1.pasma, alebo predlzenim platnosti CL napr. o 5 min. Aj ked sa mi Turbove riesenia pacia, tak tie predchodenia to je uz trosku sila. Zato klasicky zeleznicny grafikon by sa na eliny aplikovat dal ( nielen tam) a dalo by sa zosuladit kopec nepripojov a odstranit zbytocne dlhe intervaly.
Turbo
Vsak ano, hej je to tak. Ale konkretne vnimanie plynulosti brzdy/jazdy elektricka/autobus je velmi subjektivne, zalezi castokrat na stave vozovky (autobus), adhezie (elektricka), type vozidla (oba), vodicovi (oba), etc... Dalej je jasne ze prestupovat znamena cakat, casto aj 5 minut - a to je uz moc, pri dazdi zmoknes, to je tiez minus. Ale vsetky tieto boliestky sa daju riesit - rozumny grafikon, pristresky, vodici ktori pockaju "prepoj", teda nie take hovada ako, mno, nebudem menovat, ale vieme kto... (Istky Krabusti aj Zrybusji).