andrej: Tak k tomu sa neda nic dodat, naozaj je to tak :-(( Musim sa priznat, ze mi castokrat unika vyznam toho, ze napriklad na Slavicom udoli (smer PKO) stiham prestupit z linky 30/37 na 31/39, ale nie naopak, pripadne ze na nejakom velkom (rozlohou) prestupnom uzle (Patronka, Racko...) mi ide spoj z opacnej strany (na ktoru sa dostanem za cca 2 minuty, ak sa chcem motat cez auta iduce 60 km/h a viac alebo 5 minut, ak nechcem) za minutu...
BTW v dopravnom kolapse ma obcas auto predsa len vyhodu, da sa odbocit z tej trasy a vymotat nejakymi vedlajsimi ulickami (ak tie nie su plne aut, ktorych vodici si mysleli, ze su chytri...)
BTW v dopravnom kolapse ma obcas auto predsa len vyhodu, da sa odbocit z tej trasy a vymotat nejakymi vedlajsimi ulickami (ak tie nie su plne aut, ktorych vodici si mysleli, ze su chytri...)
Turbo
Vsak ano, hej je to tak. Ale konkretne vnimanie plynulosti brzdy/jazdy elektricka/autobus je velmi subjektivne, zalezi castokrat na stave vozovky (autobus), adhezie (elektricka), type vozidla (oba), vodicovi (oba), etc... Dalej je jasne ze prestupovat znamena cakat, casto aj 5 minut - a to je uz moc, pri dazdi zmoknes, to je tiez minus. Ale vsetky tieto boliestky sa daju riesit - rozumny grafikon, pristresky, vodici ktori pockaju "prepoj", teda nie take hovada ako, mno, nebudem menovat, ale vieme kto... (Istky Krabusti aj Zrybusji).