To je celkom dobry napad - tarifne uprednostnit elektricku trakciu, myslim ze to je (alebo bolo) aj v Prahe. Dalo by sa to preradenim elin do 1.pasma, alebo predlzenim platnosti CL napr. o 5 min. Aj ked sa mi Turbove riesenia pacia, tak tie predchodenia to je uz trosku sila. Zato klasicky zeleznicny grafikon by sa na eliny aplikovat dal ( nielen tam) a dalo by sa zosuladit kopec nepripojov a odstranit zbytocne dlhe intervaly.
Kockac
Turbo #11427: To by bolo ono! :-))
Anndy008 #11432: Hmm... mne osobne sice prestupy nevadia, ale fakt, ze pri prestupe musim budto sprintovat (napriklad 90 sekund z Trnavskeho 31/39/78 na Racko 21/210 od ASMN), aby som stihol alebo mozem pockat cely interval (v 95% pripadov, co uz je velmi slusna sabotaz), ma vytaca. Ale ak budem moct ist do prace za 20 minut s 10 pohodlnymi prestupmi (t.j. chodzou, nie beh krizom cez celu krizovatku pomedzi auta), rad tu moznost vyuzijem (sucasny rekord je 23 minut s 1 presprintom).