Andrej> Presne tak.
myslienky tu aj zazneli)
)
, Racianske myto a potom uz kazdu. Viem o com hovorim, lebo na Ursinyho su vozy vzdy najplnsie a prave tam ja nastupujem

- takze tak.
. Ale je fakt, ze 83-kou som z ovsista na zaluhach (svatnerova) za cca 32-35min. Kdezto napr. z tej istej zastavky, ale 12-kou som na safku za cca 25+ min. Ked mi ide hned 88, tak je to porovnatelne, ale to sa casto nestava
, nie to este do Viedne...
Turbo
To je velmi zaujimava otazka. Viem si predstavit aj riesenie trojkolajnou tratou. Na kratkom useku (povedzme tak 2 zastavky) by sa mohli vozy v jednom smere predbehnut. V case rannej spicky jednosmerne do meste. Vznika ale nutnost mat na zaciatku spicky obratisko napchate dostatocnym poctom vozidiel na danu linku, lebo vracali by sa pomalsie. Ale aj takto sa to da riesit. Konkretne si viem predstavit riesenie tak, ze od Karlovej Vsi po zastavku Molecova by bola trat trojkolajna. Vyhodou je aj moznost odstavenia jednej kolaje pre ucely pravidelnej udrzby - podbijanie, brusenie, navarovanie - takto sa da v phode na cely vikend uzavriet jena kolaj bez akehokolvek negativneho vplyvu na plynulost premavky. Lebo nocne vyluky, kde je max. 4 hodiny casu su o nicom - vela sa nestihne spravit a praca chvetrne malo palatna...