Reakcia na: stevo #113452:
Ja si pamatam, ze pred niekolkymi rokmi sa napr. cesty v Petrzalke zuzili z 2+2 na: cyklisticky pruh, pruh na parkovanie+1+1+pruh na parkovanie+cyklisticky pruh.. Nejaky cas to tak bolo (boli tak namalovane pasy na cestach), a potom sa to zrusilo. Este dnes je z toho mozne vidiet pozostatky, napr. zastavky Ovsistske namestie a Bulikova su urobene tak, ze zaberaju jeden jazdny pruh (a tak to mabyt, to je takzvane vysunutie zastavky a tym sa zvyhodnuje MHD) a su tam aj najazdy pre cyklistov.. Cize uz sme tu poporovanie cyklistickej dopravy a MHD mali, ale potom sa to z neznamych pricin zrusilo a zacala sa podporovat IAD..
AAA
Chcem sa teda opýtať tých funodvaných z fóra (Laminátka, Martin Fundárek, Beus, TeBeCe,Mike,...), či je to ozaj pravda a ak hej, tak či to zmení plán, v ktorom sa predpokladá premávka električky po trati TEN do Janíkovho dvora??
Možno vysvetlenie pre ostatných. Ide o to, že sa majú podľa toho článku zmeniť normy tak, že vlakoelektričky sa preradia zo skupiny, kde je potrebná nižšia pevnosť skrine (P-III), do skupiny, kde je vyžadovaná pevnosť vyššia (taká aká je vyžadovaná pri prímestských železničných jednotkách).