V najnovšom Dopravnom magazíne som sa dočítal, že "zanedlho najskôr uzatvoria kapitolu prevádzky dvojcestných električiek (vlakotramvaj) na sieti TEN technické smernice pre interoperabilitu TSI CR RST, ktoré z bezepčnostných dôvodov vyžadujú odolnosť vozidiel pri náraze podľa technickej normy EN 15 227 (do kategórie P-II)."
Chcem sa teda opýtať tých funodvaných z fóra (Laminátka, Martin Fundárek, Beus, TeBeCe,Mike,...), či je to ozaj pravda a ak hej, tak či to zmení plán, v ktorom sa predpokladá premávka električky po trati TEN do Janíkovho dvora??
Možno vysvetlenie pre ostatných. Ide o to, že sa majú podľa toho článku zmeniť normy tak, že vlakoelektričky sa preradia zo skupiny, kde je potrebná nižšia pevnosť skrine (P-III), do skupiny, kde je vyžadovaná pevnosť vyššia (taká aká je vyžadovaná pri prímestských železničných jednotkách).
Chcem sa teda opýtať tých funodvaných z fóra (Laminátka, Martin Fundárek, Beus, TeBeCe,Mike,...), či je to ozaj pravda a ak hej, tak či to zmení plán, v ktorom sa predpokladá premávka električky po trati TEN do Janíkovho dvora??
Možno vysvetlenie pre ostatných. Ide o to, že sa majú podľa toho článku zmeniť normy tak, že vlakoelektričky sa preradia zo skupiny, kde je potrebná nižšia pevnosť skrine (P-III), do skupiny, kde je vyžadovaná pevnosť vyššia (taká aká je vyžadovaná pri prímestských železničných jednotkách).
Solider