Reakcia na: honzikpraha #105250:
Re #105251 Ámos: Tých 8 "rekonštruovaných" K2 nebude Vario LF2, ale K2S, to je už isté. 7127 a 7128 majú už dokončené skrine, 7127 sa už aj lakuje. 7129 je už taktiež rozpracovaná. Čo sa týka modernizácií T3 - teraz sa robí posledná T3P - 7789+90, dokončené budú niekedy v lete (jedna z nich sa nachádza v lakovni a druhá sa tam chystá). S Variom sa potom počíta ako s náhradou juráckych odporových T3.
Valec
1. Dosť ľudí chodí z Petržalky na Vazovovu kvôli štyrom okololežiacim školám, alebo kvôli prestupu na E linky.
2. Odlíšenie 93 a 93 v smere do Petržalky len uvedením cieľa by značne miatlo cestujúcich. Dnes sú schopný na L80 vypytovať sa cestujúci vodiča kam ide aj cez víkend, keď je interval 12 minút, čo by to potom robilo na L93 s intervalom 2,5?
3. Na hlavnej stanici by si nemal v špičke kde odstavovať toľko vozidiel. A to už nehovorím o čase, keď sa bude celé Predstaničné námestie prestavovať.
Základným problémom nerovnomerného napĺňania autobusov liniek 93 a 94 je to, že L93 chodí vždy (teda v časoch od cca 6:30 do 20:00) a v každom smere s meškaním cca 2 minúty, čo sa v pracovných dňoch akurát bije s odchodmi L94. V tomto čase by si spojov idúcich načas narátal možno na prstoch oboch rúk.
Čiže nie zmena linkového vedenia, ale mierne voľnejšia chronometráž by v tomto probléme pomohli.