Reakcia na: Valec #102682:
tento typ sa zacal vyrabat v r. 2005, takze su skoro nove. a dokonca maju klimatizaciu ?
A pouzil si velmi dobry argument, ze ak by sa od roku 2004 zohladnovala inflacia, tak by PCL pre 1. pasmo stal 685 Sk. Takto dostanu cestujuci za 679 Sk PCL pre celu Bratislavu. Takze realne je to oproti roku 2004 zlacnenie pre vsetkych okrem tych par vlastnikov PCL cisto pre 2. pasmo.
Moja odpoved je, ze tieto mesta nie su take bohate, aby si mohli dovolit poskytovat dalsie zlavy. Pretoze presne o tom 30' CL a 1.-pasmova elektricenka su. O dalsich zlavach. A castokrat aj o dalsich problemoch, ked niekomu nevyjde prestup a uz mu 30' listok neplati a namiesto za 18 Sk cestuje za 32 alebo 36; ked si niekto neuvedomi hranicu pasma v ramci jedneho celku a stoji ho to k PCL pre 1. pasmo este dalsich 1400 korun. Proste zbytocne zlozity system. Novy nebude jednoduchy, ale pre Bratislavcanov bude rozhodne jednoduchsi.
a ja ze odkial vietor fuka 
Cize tebe by sa pacilo, keby sa v prvom kroku zvysila cena 1.-pasmoveho PCL na 660 Sk a v druhom kroku na vyslednych 720 Sk? A mali by sme opat jednotny listok, akurat ze o 40 korun drahsi ako je navrh BID... Takze teraz mi uz nie je celkom jasne, ci ti ide o nezdrazovanie alebo zdrazovanie 
Kazdopadne kazda pripomienka je cenna, aspon je zrejme, co treba objasnovat.

Beus
Odpoviem nepriamo. Máš lepšie riešenie, akceptovateľné VŠETKÝMI stranami? Inou možnosťou by bolo ponechať PCL na zónu 100 a na zóny 100+101 a zdvihnúť ceny oboch, čím by si situáciu zhoršil všetkým. A neskôr by si ju tým prvým zasa musel ešte raz zhoršiť pri rušení nezmyselného PCL na zónu 100. Bolo by to tak podľa teba lepšie? A keby si ceny nezdvihol, nedokázal by si zabezpečiť potrebné tržby dopravcom, čo by samozrejme tí nemohli akceptovať. Iný nápad?