Reakcia na: 810zssk #102550:
viem, lenže prepokladám, že keď boli pripomienky akceptované, že sú aj v texte tarify a pozri tam:
"Tarifa BID ... Upravuje podmienky a ceny" + "Úhrada za cestovanie bez platného cestovného lístka je do 100-násobku základného cestovného."
čiže DO 100-násobku môže byť teoreticky aj 0,-Sk ? a na to sa môžem napr. odvolať, že prečo využíva prepravca hneď pri prvom priestupku maximálnu sadzbu...
podľa mňa by v tarife malo byť priamo zakotvené, aká je výška pokuty a za čo, pretože nevidím dôvod prezerať kvôli tomu ďalších xy zákonov
btw. pokuta po novom už bude 1500 Sk, ak to napokon bude presne 100-násobok, nie?
Re #102543 d3k0:
a čo keď cestujem iba v prvom? to je niečo podobné, ako keby si na pumpe chcel kúpiť 40 litrov, lebo nemáš väčšiu nádrž, ale oni ti povedia, že majú iba 50-litrové kanistry...
veď aj teraz mám pre 1. pásmo a za posledný rok som išiel do druhého dovedna 1-krát, aj to len bleskovo, takže to istil 30-min. lístok čo je menej ako cca 700,- Sk. čiže pre ľudí, ktorí jazdia iba v 1. pásme viac ako 10-percentné zdraženie, ďakujem pekne...
A pouzil si velmi dobry argument, ze ak by sa od roku 2004 zohladnovala inflacia, tak by PCL pre 1. pasmo stal 685 Sk. Takto dostanu cestujuci za 679 Sk PCL pre celu Bratislavu. Takze realne je to oproti roku 2004 zlacnenie pre vsetkych okrem tych par vlastnikov PCL cisto pre 2. pasmo.
Ámos
Presne tak by sa podla mna mala zmrazit aj cena nezlavnenych CL a dvihat ceny len tych zlavnenych. Pricom cestovanie zadarmo v case spicky je neakceptovatelny prezitok. Ak stat zacne platit akciovym spolocnostiam za socialne cestovne prosim. DPB a ani ine podniku tu vsak nie su na hradenie statnej neschopnosti v oblasti socialnej politiky. Ak dochodca nema na plne cestovne problem nie je u DPB. Problem je v state. Mesto nie je stat. Ale to uz som uplne niekde inde.