Reakcia na: Beus #102665:

Re #102663 Ámos: V pesej dostupnosti ma Cunovcan: 91, ..... N91 s prestupom na Jasovskej a este .... hradzu. Ty mas 59, 91, 92, 98, 99, 2 nocaky bez prestupu (a hradzu tiez :D). A o pocte obyvatelov si dovolim polemizovat, taka Dubova ma biedny pocet obyvatelov a aj tak ma celkom dobry pocet spojov, co je sposobene tym, ze je blizsie k centru a nie tym, ze ma nejaky velky pocet obyvatelov.
Este si neodpustim jednu otazku - ked je 30' listok a rozdelenie PCL na pasma v ramci mesta take vyhodne, preco to nema ani Brno, ani Praha a ani vacsina porovnatelne velkych miest v zapadnej Europe? Zeby BA objavila Ameriku a oni sa mali chodit k nam ucit, aky superspravodlivy system tu mame?

Som este zvedavy, kedy pride na pretras zrusenie kombinovaneho listka clovek+pes

Re #102667 Ámos: Cize podme zdraziet elektricenky pre 1.+2. pasmo a 2. pasmo, aby vacsina ziskala na ukor mensiny. To je ta logika? Alebo v ramci spravodlivosti zdvihnut cestovne nie vacsine, ale vsetkym?
Re #102668 Ámos: Udajne uplatky v PID ma nezaujimaju, bavime sa o BID. Ja som o moznosti, ze DPB dostane menej, nehovoril. Len som reagoval na Tvoj prispevok, kde si o tom vravel ty a toto bola jedna z moznosti, ako by k tomu mohlo dojst. Ibaze ta moznost by sa najskor musela naplnit, co je vysoko nepravdepodobne vzhladom na nastavenu tarifu.
Re #102670 Ámos:


Re #102673 Ámos: Opat porovnavas hrusky s jablkami a vypichujes len ten typ cestujuceho, ktoreho sa to dotkne v negativnom zmysle. Skoda len, ze takyto cestujuci je v tomto pripade v mensine...
Re #102672 Ámos: Takze uz teraz argument o nespravodlivosti neplati?


No nic, aj spat treba, takze...

d3k0
Ad. garancia trzieb: K ubytku trzieb ako sa domnievas, by mohlo dojst, ak by
- tych tvojich druhych 50% malo viac znizene cestovne, ako tych prvych 50% zvysene (v inom prispevku ale pises, ze celkovo bude viac zvysene, t. j. celkovo by na zaklade tvojich prispevkov mali byt trzby vyssie)
- bolo prerozdelenie trzieb medzi dopravcov v BA bolo take, ze by DPB dostal mensiu cast, nez mu prinalezi.
Urcite si sa docital, ze trzby sa v zonach delia na zaklade odjazdenych miestovych kilometrov po odcleneni skutocneho zisteneho poctu cestujucich vlakovej dopravy. Urcite vies, ze DPB prevadzkuje kapacitnejsie vozidla ako Slovak Lines, teda aj miestovych kilometrov na jeden vzkm najazdi podstatne viac ako Slovak Lines. Cize tvoj buduci cas vo vete "Bratislavcania opat budu doplacat na region" odporucam zmenit na podmienovaci sposob, pretoze odpoved je: NEBUDU