je v zaujme tak investora, ako aj mesta aby tam elektricka bola. Jedina otazka znie, kto to bude financovat.
Potiahnutim elektricky (plus prestupny terminal BID) sa vyrazne zvysi hodnota uzemia.
Toto nikoho neurazí, dá sa na to dať reklama, a nikto sa nebude hádať o náteroch..
Lebo mne sa napr. extrémne nepáči LittleBigCity, niekomu zasa hej.. Tento náter je taká stredná cesta..
pri sad u vodica? tak pozrie si sice ze ano, chcem ist do Svateho Jura a mam polhodinovy listok, ale ako si overi, ze som sa na nho nezviezol az do Modry?
Kontorla lístkov sa podľa mňa bude robiť ako doteraz. Teda MHD revízor DPB, vlak hlavne sprievodca a revízor ZSSK, SAD vodič pri nástupe prednými dverami a revízori SAD. Nezdá sa mi totiž účelné, aby napr. vo vlakoch chodili okrem sprievodcov a revízorov ZSSK aj revízori BID.
Práveže to už začalo... v lete sa začnú sťahovať prvé rodiny a keď si predstavím ďalšie zastavané hektáre o dva roky, no... ale robím príliš veľkú paniku, radšej sa budem len pozerať
Nemusia sa dohodnúť... Nikto ich ani nenúti prevádzkovať linky BID. Pokojne to môže robiť niekto iný, napr. Dopravia ? alebo iné SAD-ky... Oni si musia uvedomiť, kto je od koho závislý...
Takze ak bude danu linku vypravovat DPB bude to nepostacujuce a staci vymenit dopravcu a smahom prutika bude kapacita idealna. (!!!chcel by som pripomenut vysiu kapacitu vozidiel mestskych oproti primestskym)
Mohol by som predať niekoľko ročníkov Dráhy, Železničného magazínu a Dopravného magazínu, keby si chcel. Nemám na to už miesto.
mailto: s499bodka1zavináčcentrumbodkacz
A až tá masívna výstavba bude dokončená a osídlená, tak sa už nebude dať posilniť (intervalovo ani kapacitne)? SOR-y budú prirastené k linke?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike