Drahsia nocna doprava je nezmysel v ramci elektricenky. A kde su znova predvolebne sluby o zvyhodnovani "elektricenkarov" pred obcasnymi???
Predplacam si casovy listok na (cely) cas na obdobie od X do Y (24 hodin denne). Nocne grafikony su uz beztak diametralne odlisne od dennych, tak tych par spojov za noc neriesme takymi priplatkami.
Ked zacneme vyclenovat casy, dopadneme ako u mobilnych operatorov, kde tiez urcite casy su inak spoplatnene a ludia sa bud chytaju a preferuju lacnejsie casy, alebo ini radsej siahnu po zvyhodnenych, vacsich balikoch volnych minut do vsetkych sieti a neriesia casy. Rozdielne listky pre obcasnych este OK, ale elektricenka ma byt komplexny balik ZVYHODNENY pred obcasnymi cvakacmi.
Predovsetkym je stavba metra v Bratislave blbost. NACO? Elektricka stacia a dlho bude stacit, pricom postupne ju mozme zakopavat (a tym padom v pripade AK raz bude metro treba, budeme mat jeho zaklady s moznostou rozsirenia).
Aj keby mestu Bratislava niekto to metro celé daroval, nemalo by peniaze na jeho prevadzkovanie a udrzbu. Je to proste pre nas drahy spas aj z hladiska prevadzky tolkych podzemnych priestorov zo vsetkym zariadenim. Mozno na tom jednom useku na filialku sa este podeli aj ZSR, ale inde asi tazko. Ostanme teda radsej pri elektricke, aj ked aj tam mam obavy z neudrzby.
Samozrejme, že električka rieši veľkú časť mesta, to čo tvoj RER vlak nerobí. Keď nemáme peniaze na električku, nebudeme mať peniaze ani na iný NS MHD vo zvyšku Bratislavy.
Marcela neber vazne petrzalka ma po rovnobezkach najvacsiu sirku zastavanej obyvanej plochy 2,5km ak to vydelis 2, za predpokladu ze ide elina stredom, tak to znamena ze najdalej vzdialene domacnosti budu 1,25km...
Za chodzu sa povazuje rychlost 4-5km/h, to znamena ze najvzdialenejsi obyvatelia su v dostupnosti cca 20 minut (pri 5kmh 15 minut)... cize ked uz tak nie 20% ale 50% je v dostupnosti 10 minut (statisticky, realne je viac domacnosti v strede petrzalky ako na okrajoch, cize este viac...)
a este zabudol poznamenat ze rovnaky pripad je aj pri tom jeho übervlaku, ktory narozdiel od eliny nemozno tak jednoducho rozsirit aby sa ta dostupnost do 10 minut rozsirila na vacsiu cast petrzalky...
"Normalne sa uvazuje s 6-8 min. pesou dostupnostou, ktoru cestujuci este akceptuje a chape sa tym bezna rychlost chodze, co znaci cca 500 az 650 metrov."
Ako kto, ja by som akceptoval v pohode aj 10 minút.
Vozidlá idúce cez Záhradnícku zo smeru ST Aréna (205 a 212) potrebovali odkloniť cez Miletičovu ale neexistuje zatrolejovanie odbočky zo Záhradníckej na Miletičovu tak museli využiť len dostupnú odbočku na Miletičovu smerom na ku kúpelom centrál a cez otočku na Jelačičovej sa napojiť na Miletičku tak, aby mohli pokračovať cez Miletičovu ako 201 a odbočiť na Mlynské nivy. Si v obraze, už?
"Preto si nalejme cisteho vina a prestanme snivat o metre kym na neho naozaj nemame ako peniaze, tak i pocet ludi a podme budovat system tak, aby bol zivotaschopny a riesil cele mesto."
Ale veď to bolo na tejto diskusii vyslovené už x - krát ešte predtým ako si sem prišiel. Všetci presadzujeme tento názor. ?
"a hlavne velkym argumentom za elektricku bolo, ze nebude treba prestupovat."
Nikdy nedosiahneš takú situáciu aby každý jeden cestujúci nemusel aspoň občas prestupovať. To sa nedá dosiahnuť taký stav. Okrem toho, ja by som prestupovanie ani nebral ako nejaký zápor, považujem to za normálny spôsob cestovania. ?
Pravidelne v utorky chodim spojom o 15.20 zo ZST Vinohrady a vzdy sa to tak robi. Hore sa stoji kvoli vyhybke, preco sa nestoji dole neviem, ale logicky by sa tam stat malo.
Ad Re #99385 Emo: Nejaké business centrum v betónových kockách so sadrokartónovým obkladom NIKDY nebude lepšou adresou, ako centrum mesta. A keďže cenu určuje ponuka a dopyt, tak keď sa všetky firmy pohrnú na Nivy, tak tam logicky budú aj najdrahšie office (slovensky kancelárske) priestory bez ohľadu na to, čo hovorí tvoje pozorovanie na realitnom trhu (slovensky trhu s nehnuteľnosťami).
Ad Re #99383 VLK: Teraz si práve sám dokázal, že žiadny hyperľahký nadvlak nikdy nemôže byť NOSNÝM dopravným systémom v Bratislave, keďže NIKDY nebude riešiť dopravu v globále. Parciálna časť prepráv na celkovom dopravnom trhu v Bratislave, spočívajúca v prevoze malej časti obyvateľov Petržalkovíc na Nivy, sa nemôže nazývať riešením dopravy v globále.
Ad Re #99394 Ike: "DPB nebude prepravcom pomocou lahkeho vlaku. Tuto dopravnu obskluhu by realizovali ZSSK, pripadne BID ako integracna spolocnost. Ja v tom problem nevidim."
Ako samozvaný odborník by si si konečne mal urobiť poriadok v základných pojmoch a nepliesť si ich s dojmami.
Dopravný podnik ani ZSSK nie sú a ani nikdy nebudú prepravcami, pretože sú dopravcami.
Dopravcom ľahkého vlaku (definícia???) môže byť Zločinecká spoločnosť ale rozhodne nie BID. Čiste integračná spoločnosť nemôže byť dopravcom, nemá licencie. Ani na prevádzkovanie dráhy, ani na prevádzkovanie dráhovej dopravy.
Samozvaný dopravný odborník v rozčúlení dokazuje stále jasnejšie a jasnejšie, že o dopravu ledva zavadil a chce tu strúhať formu.
Ad Re #99383 VLK: Keď chce nosný dopravný systém v Bratislave, ktroým je a bude električka, prestať ignorovať 150-tisícovú Petržlenovku, objaví sa istý domovník z Fosterovej a začne ryčať, že električku nechce.
Ostatne, nieto divu, aj v Prahe sa v združení "Chceme metro, nechceme rychlodráhu" zhromaždili dve skupiny ľudí: egoisti a debili.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony