Ad:riko, Andrej(Anndy008), KLF
Ano, to je presne ONO, riko-vlastne si odpovedal hned aj na KLFovu otazku, co si neviem na tom predstavit
Navyse, vznetovy motor potrebuje ine chladenie ako masinka spalujuca plyn-a navyse, ked sa o tejto studii pre DP uvazovalo (bol to rok priblizne 1991(?) ), neviem, ci sa ratalo s alternativou CNG-plynu alebo nejakej inej varianty (myslim, ze je ich niekolko-mozem sa vsak mylit). V podstate by ale teoreticky uz nemohol byt pouzity naftovy motor, pretoze cela sustava (plynovo-xxx) by musela byt kompatibilna, cize riesenim by musela byt plynovo-BENZINOVA kombinacia..no, neviem, aky by to malo vykon...alebo ako to bolo cele myslene-len viem, ze takato studia (nadrz-flase) sa mala na skusku realizovat 
KLF
Neviem, ake malo byt to strechove usporiadanie plynovych flasi, ale muselo to byt oblllludne
Ano, to je presne ONO, riko-vlastne si odpovedal hned aj na KLFovu otazku, co si neviem na tom predstavit


KLF
Neviem, ake malo byt to strechove usporiadanie plynovych flasi, ale muselo to byt oblllludne



si
Turbo: pomaly mam chut zohnat neaky tazky tupy predmet a hodit ho po tebe. Mam na rozchod svoj nazor a je malo pravdepodobne ze ma presvedcis... Ty mas svoj nazor a mozem mat f pazi... vo vseobecnosti ta ale naklady na 1000ku vydu vyssie (a to aj na vozoch a nepresvedcis ma ze nie) a oddeleny system od okolia nema buducnost. Ale dost bolo srandy, pokial viem tak s tymto sa tu malo uz skoncit, nabuduce po tebe smarim uz kus kolajnice...