Tie sklenene kadibudky su ozaj maximalne nevhodne pre Bratislavu. Okrem toho ze urcene pre celkom ine pomery v MHD - pre miesta vo Fracuzsku, kde na spoj caka na zastavke maximalne 8 ludi, z toho 3 sedia - viacej sa ich totiz na tu kovovu perforovanu lavicu nezmesti. V Bratislave vsak na spoj v spicke caka strapec ludi, ktori sa nepomestia ani do niekolkych kadibudok a vozidlo je narvane az po strechu. Navyse v lete si na slnku na tej kovovej lavici popalite rit a v zime vam k nej primrzne. Z toho vidno akych ludi mame na magorstrate na cele s tym komunistickym debilom Moravcikom.
.
Turbo
V tejto scheme (PDF) si mozete odcitat obsaditelnosti elektriciek Siemens Combino v roznych modifikaciach. Vsetky udaje sa vztahuju na sirku skrine 2,3 metra:
Ak chceme nahradu za vozy T3, tak potrebujeme mat maximalnu obsaditelnost 160 cestujucich (ktora je ale ratana pri 8 os/m^2). Dosiahnut to mozeme nasledovne:
Sirka 2,3 metra, dlzka 19,1 metra, jednosmerny voz:
pri 4 os/m^2: 103 cestujucich
pri 6 os/m^2: 131 cestujucich
Nahrada za vozy K2 -> 220 cestujucich:
sirka 2,3 metra, dlzka 27,3 metra, jednosmerny voz:
pri 4 os/m^2: 150 cestujucich
pri 6 os/m^2: 190 cestujucich
alebo
sirka 2,3 metra, dlzka 30,5 metra, jednosmerny voz:
pri 4 os/m^2: 176 cestujucich
pri 6 os/m^2: 225 cestujucich
Nahrada za 2xT3 -> 320 cestujucich:
sirka 2,3 metra, dlzka 42,0 metra, jednosmerny voz:
pri 4 os/m^2: 254 cestujucich
pri 6 os/m^2: 327 cestujucich
K tomu vsetkemu treba este zvazit faktor sirky, lebo keby sa nahodou rozhodlo o nakupe tychto vozov (co s pochopitelnych dovodov nebude), tak urcite by boli sirsie ako 2,3 metra, pocitam ze 2,5 metra. To by kapacitu iba zvysilo.