Reakcia na: Marcelllooo #96706:
1. hociktory zvoleny variant NS MHD v Petrzalke bude dostupny pre rovnaku cast obyvatelstva
2. elektricka bude z mojho pohladu zaujimavejsia pre vacsie mnozstvo ludi, kedze sa nou clovek dostane do vacsieho mnozstva casti mesta ako tunelom popod mesto konciacim na Slovanoch.
3. Ano uznesenie domovej samospravy zvas robi zastupcu domovej samospravy (hovorcu...) nie vsak zastupcu ludi. Na to potrebujete suhlas jednotlivych ludi, vlastnikov bytov.
4. mesto nerobi ziadne prekazky. len si ide dalej za svojim, lebo z objektivnych dovodov neveri, ze sa nejaky zeleznicny tunel popod Bratislavu bude stavat.
Re #96710 Marcelllooo: Aky zakon, norma,... zakazuje stavat cestu v blizkosti plytkeho tunela?
Dana cesta bude potrebna z dovodu dalsej urbanizacie uzemia po ukonceni stavebnej uzavery.
Marcelllooo
- hluk: samozrejme, ze u nadzemnej eliny je hluk vacsi ako u tej v plytkom tunely. Plytky tunel je al zvukovou izolaciou. Ludia, ktori ziju v blizkosti pozemnych elektriciek su vystaveny zvysenemu hluku a z toho prameniacemu zatazeniu.
- barierovost: preto ja nehovorim ani o pozmenom ani o polozapustenom variante ale o tzv. plytkom tunely. PLytky tunel je bezbarierove a navyse esteticke riesenie, nakolko teren je parkovo upraveny. Si si ist ze nie ja o voze a ty o koze?
- skor ci je lepsia skodovka (bars aj nova oktavka) alebo medved. nie je to vsak jedine kriterium, samozrejme. v pripade BA som vsak podozrievavy, ze by zopsuli aj to, co sa da urobit dobre.
- na ukor tej zelen, ktora bude nad elektrickovou tratou v pripade plytkeho tunela. Nehovoriac o tom, ze na streche plytkeho tunela nie je mozne viest dalsiu komunikaciu.
- stare mesto=uzke hrdlo: to je problem elektrickoveho riesenia, ze brzdi tranzit a blokuje ine linky ako aj ine druhy dorpavy.
- VUD spocital, ze nie je.