Reakcia na: Marcelllooo #96714:
stavba eletrickovej trate a cesty su dve rozne stavby. Inak este by som sa rad spytal na tu ekonomicku vyhodnost budovania noveho miesto rekonstrukcie stareho? Preco ZSR robia rekonstrukciu zeleznicnej trate a nevybuduju na zelenej luke novy koridor?
Marcelllooo
- Principialne je z pohladu hlucnosti jedno, ci je v tunely elektricka a ci ina suprava. Ak by to bolo jedinym kriteriom, tak samozrejme medzi nimi az taky rozdiel nie je. Otazka vsak smerovala k dovodom, preco vadi nadzemka a presadzujem podzemku.
Co sa tyka elektricka a 93. Bohuzial, elektricka nebude riesit to, co 93-ka, lebo v Petrzalke je jej trat viac nez v 10-minutovej pesej (ne)dostupnosti skoro v celej trati....
- Ale iste, ze NS MHD poriesi dopravny problem len pre istu cast populacie, ale priznajme si ze pre velky a dost podstatny podiel. Nikto ale netvrdi, ze ma riesit vsetko. Je to len jeden subsystem.
- Nemam chut riesit byvaleho namestnika, to som povedal len ako priklad. Preco to nerobil on neviem (mozno aj robil cez nejake eserocky), najskor preto, ze nebol jediny, co sa chcel nabalit...
- Uznesenie domovej schodze, ktore je pravnym aktom a v mene vsetkych vlastnikov daneho domu. Ucast ale vzdy bola vysoko nadpolovicna.
- Tak to bude znasat VUC. To je z uzivatelskeho hladiska az sekundarne ak nie tercialne. Ked mesto na to nema, nech to neprevadzkuje, ale nech urobi aspon podmienky na to, aby to prevadzkoval niekto iny, ked na to ma a chce to. A ZSSK to napr. zatial chcu...
- pokial viem, mas podlozie, co je upravenie lozko, na ktorom je zeleznicny zvrsok skladajuci sa z viacerych vrstiev strku na com su polozene podvaly a na nich kolajnice. Ale mozem sa mylit.
Vzdelanim som aplikovany matematik a ekonom-manazer, povolanim som projektovy manazer...