Reply on: Marcelllooo #96710:
Aby si nebol potom prekvapený, nakoľko akonáhle bude daná lokalita určená na zástavbu (a to bude, lebo aj keby ste sa všetci na Romanovej išli na hlavu postaviť, tak developeri si to vybojujú) tak tam štvorpruh bude. Hádam si nemyslíš, že k všetkým tým stavbám budú chodiť pešo, alebo že im tam prinajlešom dovolia postaviť komunikáciu typu C. Naviac, štvorpruh v dĺžke celej Jantárovej cesty bol zakreslený už v plánoch pred 25 rokmi.A ešte jedna vec, aký je rozdiel medzi plytkým tunelom a polozapusteným variantom? Nejaký priečny rez by som rád videl (alebo stačí opísať).
Marcelllooo
- hluk: samozrejme, ze u nadzemnej eliny je hluk vacsi ako u tej v plytkom tunely. Plytky tunel je al zvukovou izolaciou. Ludia, ktori ziju v blizkosti pozemnych elektriciek su vystaveny zvysenemu hluku a z toho prameniacemu zatazeniu.
- barierovost: preto ja nehovorim ani o pozmenom ani o polozapustenom variante ale o tzv. plytkom tunely. PLytky tunel je bezbarierove a navyse esteticke riesenie, nakolko teren je parkovo upraveny. Si si ist ze nie ja o voze a ty o koze?
- skor ci je lepsia skodovka (bars aj nova oktavka) alebo medved. nie je to vsak jedine kriterium, samozrejme. v pripade BA som vsak podozrievavy, ze by zopsuli aj to, co sa da urobit dobre.
- na ukor tej zelen, ktora bude nad elektrickovou tratou v pripade plytkeho tunela. Nehovoriac o tom, ze na streche plytkeho tunela nie je mozne viest dalsiu komunikaciu.
- stare mesto=uzke hrdlo: to je problem elektrickoveho riesenia, ze brzdi tranzit a blokuje ine linky ako aj ine druhy dorpavy.
- VUD spocital, ze nie je.