Reply on: NN #96698:
- hluk: samozrejme, ze u nadzemnej eliny je hluk vacsi ako u tej v plytkom tunely. Plytky tunel je al zvukovou izolaciou. Ludia, ktori ziju v blizkosti pozemnych elektriciek su vystaveny zvysenemu hluku a z toho prameniacemu zatazeniu.
- barierovost: preto ja nehovorim ani o pozmenom ani o polozapustenom variante ale o tzv. plytkom tunely. PLytky tunel je bezbarierove a navyse esteticke riesenie, nakolko teren je parkovo upraveny. Si si ist ze nie ja o voze a ty o koze?
- skor ci je lepsia skodovka (bars aj nova oktavka) alebo medved. nie je to vsak jedine kriterium, samozrejme. v pripade BA som vsak podozrievavy, ze by zopsuli aj to, co sa da urobit dobre.
- na ukor tej zelen, ktora bude nad elektrickovou tratou v pripade plytkeho tunela. Nehovoriac o tom, ze na streche plytkeho tunela nie je mozne viest dalsiu komunikaciu.
- stare mesto=uzke hrdlo: to je problem elektrickoveho riesenia, ze brzdi tranzit a blokuje ine linky ako aj ine druhy dorpavy.
- VUD spocital, ze nie je.
Marcelllooo
Mal by to byt aj podla mna dvojpruh s tym, ze by to nebola suvisla linia, ale by v cca 500 metrovych intervaloch krizovala trat eliny v pripade povrchoveho variantu, resp. inu komunikaciu v pripade plytkeho tunela. Fungovalo by to ako retarder a ukludnovalo by to dopravu, navyse by to demotivovalo, aby sa z toho stala tranzitna komunikacia.
MOJ VZTAH K STVORPRUHU: Tam kde neni uz dnes Jantarova (Vlastenecke - Technopol), netreba ju ani neskor. Finta je v tom, ze stvorpruh sa bude budovat len vtedy, ked sa bude budovat povrchova elina paralelne s nou. Ak elina nebude, alebo bude v plytkom tunely, nemoze byt cesta... Tot vsjo... ?