Reakcia na: Ámos #96715:
- Ano. Ale zatialco elektricka ma tendenciu byt nahradou za autobusy, NS MHD ma uplne inu ambiciu - byt spadovou a taziskovou dopravou celomestskeho i regionalnehoi vyznamu. Cielovou skupinou uzivatelov teda nie su tie iste mnoziny cestujucich...
- Neberies vsak do uvahy dlzku trvania a pohodlie takehoto cestovania. Ak nebude ina alternativa, samozrejme, ze to ludia budu vyuzivat. Ja vsak hladam riesenie, ktore je lepsie a poskytuje vyssiu kvalitu a riesi aj dalsie suvislosti. Co z toho, ako niekto naznacil, ze sa z Petrzky dostanec barskam bez prestupu, ked ti to povedzme z Budatinskej k eline bude trvat 15 minut, cesta samotna vyse 45 minut (z coho polovicu casu zaberie pretrmacanie sa centrom)? A co keby siel autobus ako volakdajsia 112? Cim by si isiel radsej? Co by bolo rychlejsie?
3. Uznesenie domovej schodze ma splnomocnuje konat v mene vsetkych vlastnikov tohoto domu.
4. Mesto si ide po svojom, lebo Durkovsky si takto robi kampan. A samozrejme zaujmy niektorych firiem.
Marcelllooo
Mal by to byt aj podla mna dvojpruh s tym, ze by to nebola suvisla linia, ale by v cca 500 metrovych intervaloch krizovala trat eliny v pripade povrchoveho variantu, resp. inu komunikaciu v pripade plytkeho tunela. Fungovalo by to ako retarder a ukludnovalo by to dopravu, navyse by to demotivovalo, aby sa z toho stala tranzitna komunikacia.
MOJ VZTAH K STVORPRUHU: Tam kde neni uz dnes Jantarova (Vlastenecke - Technopol), netreba ju ani neskor. Finta je v tom, ze stvorpruh sa bude budovat len vtedy, ked sa bude budovat povrchova elina paralelne s nou. Ak elina nebude, alebo bude v plytkom tunely, nemoze byt cesta... Tot vsjo... ?